CNN i Washington Post eksperimentiraju sa korištenjem govorne pošte u kreiranju priča

CNN i Washington Post eksperimentiraju sa korištenjem govorne pošte u kreiranju priča

CNN i Washington Post eksperimentiraju sa korištenjem govorne pošte u kreiranju priča

CNN i Washington Post neki su od medija koji otkrivaju upotrebu govorne pošte za kreiranje multimedijalnih priča.

Audio projekti LoveStory i ThisYearILearned, koji prikupljaju lične priče za upotrebu u emisijama i online pričama na CNN.com i sajtu Washington Posta, interesantan su eksperiment u upotrebi govorne pošte za komunikaciju sa publikom.

"Kada ostavljate poruku na govornoj pošti, to je veoma intimno i lično, i nije tako zastrašujuće i ne stavlja vas u tako centralnu poziciju kao snimanje videa", kaže Ashley Codianni iz CNN-a.

Format se pokazao uspješnim budući da omogućava intimnu atmosferu za pričanje ličnih priča.

"Znate da imate pozornu publiku i da vas osoba s druge strane sluša ali i da vas u tom trenutno niko ne procjenjuje. Ne vidite lice koje reaguje na ono što govorite, ne osjećate da vas neko gleda, samo znate da imate prostor u kojem možete ispričati svoju priču", dodaje Masuma Ahuja iz tima za društvene mreže, koji priprema LoveStory. 

Foto: CNN

Anonimne priče onih koji nazovu oglašeni broj da ispričaju svoju ljubavnu priču, postavljaju se na SoundCloud i onda dijele na Twitteru projekta. Tim namjerava napraviti i video animacije za neke od snimljenih priča, te dodatno proširiti projekat tokom 2016. godine.

Izvor: Journalism.co.uk