Internet društvene mreže povećavaju gledanost TV programa
Internet društvene mreže povećavaju gledanost TV programa
Prema novim Nielsenovim podacima, mogućnost komentarisanja TV programa na Internet društvenim mrežama pomaže porastu njihove popularnosti.
Podaci o gledanosti velikih sportskih događaja i dodjela nagrada u SAD-u pokazuju da ih gledaoci često uporedo prate online i na televizijskim ekranima. Tako je, prema podacima Nielsen kompanije za mjerenje gledanosti i web prometa, 1 od 7 gledalaca ceremonije otvaranja Olimpijskih igara u Vankuveru istovremeno bio i online.
Među upravama televizijskih kuća, sve je češće mišljenje da je interaktivnost Internet društvenih mreža prijatelj televizije, a ne njen protivnik i da se Internetu može pripisati porast popularnosti dešavanja poput Olimpijskih igara, čija je neatraktivnost za mlađe generacije donedavno bila zabrinjavajuća. Društveni servisi poput Twittera i Facebooka povezuju ljude koji gledaju određeni program i omogućuju live komentiranje dešavanja, što povećava gledanost.
Izvor: New York Times