Istraživanje: nove generacije ne gledaju televiziju
Istraživanje: nove generacije ne gledaju televiziju
Trećina pripadnika tzv. milenijumske generacije radije gleda video sadržaje na internetu nego televiziju, pokazuje novo istraživanje New York Times-a.
Istraživanje je obuhvatilo 4000 korisnika i pokazalo da 34% onih od 18 do 34 godina uopšte ne gleda televiziju ili je gleda manje nego video na internetu. 50% ih dnevno pogleda barem jedan online video. 25% ispitanika gleda manje televizijskih programa nego prije godinu dana. Svi ovi procenti su mnogo niži kod pripadnika starijih generacija (rođenih prije 80-ih godina prošlog stoljeća), te su generacijske razlike značajne.
Prema odgovorima ispitanika, glavni razlozi popularnosti internet video sadržaja su mobilnost uređaja na kojima im se pristupa, te mogućnost pristupa u bilo koje doba, gledanja više epizoda programa odjednom i dijeljenje s prijateljima. Argumenti navedeni u korist gledanja televizije su veći ekran, udobnost i prigodnost za grupno gledanje.
Novinski web sajtovi su među korisnicima popularniji od sportskih, ali daleko iza video servisa poput YouTube-a. Na pitanje da li bi radije čitali vijesti ili gledali video, 50% ispitanika je izabralo video. 59% ispitanika je reklo da im ne smeta kratka reklama prije videa ukoliko odbrojavanje pokazuje da neće dugo trajati.