Twitter objavljuje podatke o gledanosti televizijskih emisija
Twitter objavljuje podatke o gledanosti televizijskih emisija
Twitter u suradnji sa američkom kompanijom za mjerenje TV gledanosti Nielsen od ove sedmice objavljuje podatke o tvitovima o pojedinim programima.
Odjek televizijskih programa na internet društvenim mrežama medijske kuće su već odavno prepoznale kao značajan, a američka kompanija za mjerenje gledanosti od sada i oficijelno prati mjesto gdje se većina ove aktivnosti dešava direktno tokom emitovanja - Twitter.
Izvještaj pod nazivom "Nielsen TV Twitter Rating" će biti dostupan od sljedeće sedmice i pokazivaće broj tweetova u kojima se pominje određeni TV program te broj korisnika Twittera do kojih ti tweetovi dolaze. Ova druga statistika posebno je značajna za oglašivače te se kao primjer razlike navodi slučaj serije "Breaking Bad", čije je finale na Twitteru spomenuto 1,2 miliona puta ali su ti tweetovi došli do čak 9,3 miliona Twitter korisnika. Iz Nielsena su najavili da su za filtriranje relevantnih tweetova kreirane metode koje će razlikovati i komentare publike od, naprimjer, komentara glumaca u seriji.