Internet društvene mreže povećavaju gledanost TV programa
![Internet društvene mreže povećavaju gledanost TV programa](https://media.ba/sites/default/files/styles/full_article/public/field/image/kablovi_0.jpg?itok=9eFyo-r5)
Internet društvene mreže povećavaju gledanost TV programa
Prema novim Nielsenovim podacima, mogućnost komentarisanja TV programa na Internet društvenim mrežama pomaže porastu njihove popularnosti.
Podaci o gledanosti velikih sportskih događaja i dodjela nagrada u SAD-u pokazuju da ih gledaoci često uporedo prate online i na televizijskim ekranima. Tako je, prema podacima Nielsen kompanije za mjerenje gledanosti i web prometa, 1 od 7 gledalaca ceremonije otvaranja Olimpijskih igara u Vankuveru istovremeno bio i online.
Među upravama televizijskih kuća, sve je češće mišljenje da je interaktivnost Internet društvenih mreža prijatelj televizije, a ne njen protivnik i da se Internetu može pripisati porast popularnosti dešavanja poput Olimpijskih igara, čija je neatraktivnost za mlađe generacije donedavno bila zabrinjavajuća. Društveni servisi poput Twittera i Facebooka povezuju ljude koji gledaju određeni program i omogućuju live komentiranje dešavanja, što povećava gledanost.
Izvor: New York Times