Društvene mreže imaju svoja pravila ali odgovornost je na CIK-u i kandidatima.
Prenošenje izjava i saopštenja političara bez kritičkog uklona ne smije biti jedini posao novinara.
Zakonska pravila nisu dovoljno jasna po pitanju obaveza online medija
Ove godine objavit ćemo niz resursa i savjeta za etično i konstruktivno izvještavanje o izborima.
Zabilježena 364 slučaja preuranjene, zakonom zabranjene kampanje.
Bosanskohercegovačkim medijima nedostaje kritičkog pristupa u toku predizbornog procesa.
Dvanaest novinara iz sedam evropskih novinskih kuća zajedno će raditi na izvještavanju o predstojećim američkim predsjedničkim izborima.
''Ukoliko mediji ustupaju prostor za debate i predstavljanje kandidata ili političkih stranaka samo da bi ispunili normu, glasači od toga nemaju ništa''.
Predstavljanje finalnog izvještaja monitoringa medija tokom predizborne kampanje.
Rezime predizborne kampanje na bh internet portalima.