medijsko izvještavanje o izborima

Nedozvoljeno političko oglašavanje na društvenim mrežama u BiH

Društvene mreže imaju svoja pravila ali odgovornost je na CIK-u i kandidatima.

Izvještavanje o izborima u BiH: Fokus staviti na građane a ne na političare

Prenošenje izjava i saopštenja političara bez kritičkog uklona ne smije biti jedini posao novinara.

Pravila za rad medija u izbornoj godini u BiH

Zakonska pravila nisu dovoljno jasna po pitanju obaveza online medija

Godina izbora

Ove godine objavit ćemo niz resursa i savjeta za etično i konstruktivno izvještavanje o izborima.

Počela predizborna kampanja za Opće izbore BiH

Zabilježena 364 slučaja preuranjene, zakonom zabranjene kampanje.

Mediji trebaju biti proaktivni u predizbornom periodu

Bosanskohercegovačkim medijima nedostaje kritičkog pristupa u toku predizbornog procesa.

Sedam evropskih novina zajedno izvještava o američkim predsjedničkim izborima

Dvanaest novinara iz sedam evropskih novinskih kuća zajedno će raditi na izvještavanju o predstojećim američkim predsjedničkim izborima.

Ka poboljšanju standarda u medijskom izvještavanju o izborima

''Ukoliko mediji ustupaju prostor za debate i predstavljanje kandidata ili političkih stranaka samo da bi ispunili normu, glasači od toga nemaju ništa''.

Monitoring izvještavanja o izborima: Manje govora mržnje, više huškanja

Predstavljanje finalnog izvještaja monitoringa medija tokom predizborne kampanje.

Kampanju smo preživjeli, valjda ćemo i vlast

Rezime predizborne kampanje na bh internet portalima.

Pages

Subscribe to RSS - medijsko izvještavanje o izborima