Twitter ponovo pokreće uslugu Twitter Blue po višoj cijeni za korisnike Applea

Twitter ponovo pokreće uslugu Twitter Blue po višoj cijeni za korisnike Applea

Twitter ponovo pokreće uslugu Twitter Blue po višoj cijeni za korisnike Applea

Twitter nije objasnio zašto se korisnicima Applea naplaćuje više od drugih.
 
foto: Sara Kurfeß on Unsplash
 
Twitter je najavio da će u ponedjeljak ponovo pokrenuti svoju uslugu Twitter Blue i to po cijeni od osam dolara mjesečno na webu ili 11 dolara mjesečno za korisnike Applea, javio je Guardian u nedjelju.
 
Ovaj potez uslijedio je nakon rekonstrukcije te usluge od prošlog mjeseca koja je rezultirala pojavom mnoštva naloga imitatora na platformi nakon što su pojedini korisnici iskoristili priliku da pokrenu lažne “verifikovane naloge”.
 
“Ponovo pokrećemo Twitter Blue u ponedjeljak – pretplatite se za osam dolara mjesečno na webu ili za 11 dolara za iOS uređaje kako biste dobili pristup funkcijama koje su samo za pretplatnike, uključujući oznaku plave kvačice”, napisali su iz Twittera u svojoj objavi na Twitteru.
 
Dodaje se da će korisnici koji su spremni platiti osam dolara na webu ili 11 dolara mjesečno u Appleovoj trgovini aplikacijama dobiti više istaknutosti na platformi od onih koji ne plaćaju, obećavajući da će pretplatnici “biti istaknutiji u spominjanju i pretraživanjanju”, a ova funkcija će uskoro biti dostupna.
 
Kompanija je saopštila da se korisnici mogu pretplatiti na obnovljenu uslugu koja će omogućiti pretplatnicima da uređuju tweetove, postavljaju 1080p video zapise i dobiju plavu kvačicu nakon verifikacije naloga. 
 
Prema ispitivanju koje je kompanija pokrenula u septembru, malo prije nego što je Elon Musk kupio Twitter, korisnici će moći uređivati tweet do 30 minuta nakon objavljivanja – sa simbolom koji pokazuje da je izmijenjen. Druge planirane nove funkcije uključuju ponudu upola manjeg broja reklama i mogućnost objavljivanja dužih tweetova.
 
Prema Twitterovoj web stranici, usluga plave oznake “trenutno je dostupna na iOS-u samo u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu i Velikoj Britaniji, s planovima za proširenje”.
 
Twitter takođe navodi da će pretplatnici koji pokušaju promijeniti svoju oznaku, ime za prikaz ili fotografiju privremeno izgubiti kvačicu dok se nalog ponovo ne pregleda.
 
Kompanija je takođe potvrdila da će uvesti verifikaciju naloga označenih bojama, sa kompanijama koje će dobiti zlatnu kvačicu, a državni računi će dobiti sivi simbol.
 
Twitter nije objasnio zašto se korisnicima Applea naplaćuje više od drugih, ali Reuters podsjeća da je ranije bilo medijskih izvještaja o tome da ta kompanija društvenih mreža traži načine da nadoknadi naknade koje se naplaćuju u Appleovoj trgovini aplikacija.
 
Guardian podsjeća na seriju tweetova od prošlog mjeseca Elona Muska u kojima je vlasnik Twittera optužio Apple da su iz te kompanije zaprijetili blokiranjem Twittera iz svoje trgovine aplikacija iz neutvrđenih razloga, a kazao je i da se proizvođač iPhonea prestao oglašavati na toj platformi društvenih mreža.
 
Međutim, nakon naknadnog sastanka s izvršnim direktorom Applea Timom Cookom tweetao je da je nesporazum oko uklanjanja Twittera iz Appleove trgovine aplikacija riješen.
 
___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.