Facebook: Drastične promjene news feeda u 2018.

Facebook uklanja objave kompanija i medija iz news feed-a

Facebook: Drastične promjene news feeda u 2018.

Velike promjene dolaze na Facebook, koji će sada prioritizirati objave porodice i prijatelja, a u drugi plan staviti postove kompanija i izdavača.

Facebook je konačno povukao dugo očekivani potez i najavio promjene u prikazivanju sadržaja u korisničkom news feedu. Nakon eksperimenata sa odvajanjem sadržaja stranica koje prati od postova porodice i prijatelja korisnika i kontroverzama sa širenjem i kontrolom lažnih vijesti i propagande na mreži, Mark Zuckerberg je u prošle sedmice objavio najavu promjena načina prikazivaja sadržaja korisnicima koji će fokus mreže vratiti na korisničke objave umjesto na postove kompanija, brendova i medija.. 

Najavljene promjene trebale bi biti sprovedene veoma brzo i očekuje se da će imati veliki utjecaj na broj posjeta i čitanost online medija, koji se danas snažno oslanjaju na Facebook i druge društvene mreže za dovođenje posjetilaca na svoje stranice. 

Cilj promjena je "poticanje konverzacije" i "kvalitetnije provedeno vrijeme na Facebooku", kaže Zuckerberg.

"Budući da je prostor u korisničkom feedu ograničen, prikazivanje više postova porodice i prijatelja i objava koje bi mogle potaći konverzaciju, znači da ćemo prikazivati manje javnog sadržaja, uključujući video sadržaje i druge postove izdavača i kompanija. Kako budemo implementirali ove promjene, Facebook stranice bi mogle zabilježiti opadanje svog dosega, vremena gledanja video sadržaja i broja posjeta sa Facebooka. Utjecaj promjena će varirati od stranice do stranice, zavisno od faktora poput tipa sadržaja koji objavljuju i načina na koji korisnici komuniciraju sa tim sadržajem. Stranice koje objavljuju postove na koje ljudi rijetko reaguju ili komentarišu bi mogle imati najveći pad distribucije. Stranice koje potiču konverzacije među prijateljima će primijetiti manji utjecaj ovih promjena", objašnjava Adam Mosseri iz Facebookovog odjela za News Feed.

Izvor: Nieman Lab, Facebook