Izdavači ne zarađuju dovoljno od objavljivanja na Facebooku
Izdavači ne zarađuju dovoljno od objavljivanja na Facebooku
Medijske kuće koje objavljuju online ne bi svoju budućnost trebale staviti u ruke Facebooka i Google-a, upozorava novi izvještaj Svjetske asocijacije novinskih izdavača WAN-IFRA.
Prihodi od objavljivanja na Facebooku preniski su da bi finansirali redakcije digitalnih medija, pokazuje novo istraživanje koje je među svojim članicama provela Svjetska asocijacija novinskih izdavača WAN-IFRA. Istraživanje pod nazivom "Zarada od Facebooka - realna slika stvari" pokazalo je da Facebook u prosjeku doprinosi ukupnim prihodima od digitalnog oglašavanja u iznosu od sedam posto, dok za mnoge taj procenat iznosi tri posto, a četvrtina ispitanih organizacija nema nikakve prihode od objavljivanja na ovoj platformi.
Istraživanje mrežu Facebook po visini suma od oglašavanja koje se dijele sa izdavačima stavlja iza Googla, YouTube-a i Spotifyja, te autori izvještaja upozoravaju da su prihodi od objavljivanja na Facebooku nedovoljni za finansiranje redakcija, čak i za najpoznatije medijske kuće.