Twitter uvodi notifikacije za udarne vijesti
Twitter uvodi notifikacije za udarne vijesti
Nakon što je u online prodavnicama za aplikacije promijenio svoju kategoriju iz "društvene mreže" u "vijesti", Twitter je napravio i novi korak i kreirao notifikacije za udarne vijesti.
Nova opcija na Twitteru, koja korisnike obavještava o udarnim vijestima putem notifikacija na njihovim telefonima u fazi je testiranja i već je upotrijebljena u slučaju napada na berlinskom božićnom marketu i za smrt Fidela Castra.
Twitter sending breaking news push alerts a new thing? pic.twitter.com/dOCTtT8Lmh
— Oliver Darcy (@oliverdarcy) 19. prosinca 2016.
Prema riječima glasnogovornika kompanije, notifikacije su dio šireg testa koji za cilj ima korisnicima što više približiti Twitterove sadržaje u stvarnom vremenu i nisu iste za sve korisnike, već se oslanjaju na algoritam koji određuje šta je kojim korisnicima od interesa.
Ovaj i slični potezi koji naglašavaju najjače strane mreže dobra su odluka u doba neizvjesnosti za jednu od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu, smatraju stručnjaci.
Korisnici Twittera su i inače najaktivniji u praćenju vijesti: istraživanja pokazuju da čak 86 posto korisnika toj mreži pristupa upravo zbog faktora praćenja dešavanja u stvarnom vremenu, a saznavanje novih informacija o udarnim vijestima na prvom je mjestu liste razloga korištenja Twittera.