Izdavači iz Evrope i SAD-a: Potrebna direktnija komunikacija sa Facebookom

Izdavači iz Evrope i SAD-a: Potrebna direktnija komunikacija sa Facebookom

Izdavači iz Evrope i SAD-a: Potrebna direktnija komunikacija sa Facebookom

Izdavačima koji žele Facebook staviti u središte svojih digitalnih strategija, koristilo bi kada bi imali više prilika za direktnu komunikaciju s tom kompanijom.
 
Foto: Facebook
 
Izdavači koji koriste usluge Facebooka nezadovoljni su načinom na koji ih kompanija obavještava o promjenama usluga i proizvoda koje imaju direktan utjecaj na njihovo poslovanje, pokazali su rezultati izvještaja kojeg je krajem mjeseca objavilo Međunarodno udruženje news medija.
 
U prosjeku, 30 posto posjetilaca web stranica ispitanih izdavača dolazi putem Facebooka. Većina izdavača se slaže kako im je platforma omogućila da dođu do nove publike i povećaju njen angažman, ali 65 posto ispitanih izdavača nisu zadovoljni kako Facebook tretira njihovo mišljenje.
 
Oko 41 posto ispitanih izdavača potvrdili su važnost skupljanja prihoda putem Facebook reklamiranja, ali više od polovine nije zadovoljno trenutnim djelovanjem kompanije u ovoj oblasti.
 
Kao jedan od problema izdvojeno je i preferiranje određenih medija u odnosu na druge. Naprimjer, pojedine medijske organizacije dobile su novac da eksperimentišu sa live video opcijom, ali nema dovoljno informacija o tome kako i ostali mediji mogu sklopiti slična partnerstva sa Facebookom.
 
Anketa je provedena među 37 urednika medijskih organizacija iz Evrope i Sjedinjenih Američkih Država.
 
Kompletan izvještaj dostupan je besplatno za članove Međunarodnog udruženja news medija, i po cijeni od 700 dolara za ostale.