Time počinje prikazivati reklame na naslovnici
Time počinje prikazivati reklame na naslovnici
Magazin Time je svojim novim izdanjem srušio jedan od tabua štampanih medija: prodaju oglasnog prostora na naslovnici časopisa.
Nova izdanja američkih magazina Time i Sports Illustrated na naslovnicama prikazuju reklame za telekomunikacijsku kompaniju Verizon Wireless. Iako su reklame sasvim sitne i štampane pored bar koda, njihovo pojavljivanje nije prošlo nezapaženo u medijskoj industriji: ono je kršenje dugo poštovanog pravila po kojem naslovnice nisu oglasni prostor. Prikazivanje reklama na naslovnici časopisa kosi se sa smjernicama Američkog društva urednika magazina i do sada su se ovog pravila, unatoč teškim finansijskim uslovima i potrebom za dodatnim prihodima, pridržavali svi izdavači. Glasine tvrde da Time Inc. oglašivačima nudi i veći format reklama, koje bi se prikazivale cijelom dužinom na dnu stranice, što su iz Time-a odbili komentirati.
Očekuje se da će ovakav korak najvećeg izdavača magazina u SAD-u, pored negodovanja, izazvati i druge izdavače da komercijaliziraju naslovne stranice svojih magazina.
Izvor: AdAge, The Wall Street Journal