New York Times i Washington Post koriste augmentiranu stvarnost da približe Olimpijske igre čitaocima

New York Times i Washington Post koriste augmentiranu stvarnost da približe Olimpijske igre čitaocima

New York Times i Washington Post koriste augmentiranu stvarnost da približe Olimpijske igre čitaocima

Najpoznatije američke medijske kuće izabrale su da izvještavanju o ovogodišnjim zimskim olimpijskim igrama dodaju aplikacije bazirane na tehnologiji augmentirane stvarnosti, približavajući na taj način doživljaj dešavanja u Koreji svojim čitaocima.

New York Times je uoči Zimskih olimpijskih igara u Pjongčangu objavio planove za povećano korištenje tehnologije proširene (augmentirane) stvarnosti u svom izvještavanju i odmah je primijenio na tekstu pod naslovom "Četiri najbolja svjetska olimpijca, kako ih nikada prije niste vidjeli", koji čitateljima koji koriste Apple mobilne uređaje izgleda kao da mogu prići i izbliza pogledati detalje opreme sportista. 

"Times je uvijek bio jedan od najinovativnijih pripovjedača. Bilo da se radi o formatima za dekstop i mobilne uređaje ili o našim istraživanjima vizualizacije podataka i drugih formi vizualnog novinarstva, uključujući virtualnu stvarnost, uvijek smo bili posvećeni tome da kreiramo najinteresantnije i najživlje moguće doživljaje. Ovaj eksperiment sa augmentiranom stvarnošću je dio toga", kaže se u saopštenju NYT-a povodom pokretanja formata.

Eksperimentu sa korištenjem proširene stvarnosti u izvještavanju o ovogodišnjim Olimpijskim igrama pridružio se i Washington Post, na nešto drugačiji način. Ta medijska kuća odlučila se za kreiranje mobilne igrice koja, nakon preuzimanja aplikacije i kalibriranja uređaja, korisnicima prikazuje različite zimske sportove i omogućuje im da organizuju trke između, recimo, skijaša i hokejaša, ili bob trkača i klizača i tako dalje. 

"Veoma smo uzbuđeni zbog AR tehnologije i mislili smo da bi Olimpijada mogla biti zgodna prilika da probamo nešto zabavno i drugačije. Ovo je tehnologija koja je tek u nastajanju i još uvijek nismo sasvim sigurni kako ćemo je koristiti u pripovijedanju, tako da nam je namjera bila da ljude privučemo kroz samo iskustvo. Iskoristili smo kviz gdje ljudi izaberu svog favorita u trci kao način da ljude zainteresiramo i upoznamo sa ovom tehnologijom", komentariše potez Kat Down, direktorica novih proizvoda Washington Posta.

Izvor: Journalism.co.uk, Next Reality