Netflix od danas okončava dijeljenje šifri u Indiji i "svakom drugom tržištu"

Netflix od danas okončava dijeljenje šifri u Indiji i "svakom drugom tržištu"

Netflix od danas okončava dijeljenje šifri u Indiji i "svakom drugom tržištu"

Netflixovo suzbijanje dijeljenja šifri pomoglo je kompaniji u postizanju rasta pretplatnika.
 
foto: Pixabay
 
Netflix od danas ukida dijeljenje šifri potrošačima u Indiji i na svim drugim tržištima, saopštio je servis za streaming nakon što je uvođenje ograničenja pomoglo kompaniji da prijavi gotovo šest miliona pretplatnika u kvartalu koji je završio u junu.
 
Kako javlja TechCrunch, servis je naveo da će od četvrtka početi rješavati pitanje dijeljenja računa između kućanstava u gotovo svim preostalim zemljama. Netflix, koji je podržavao praksu dijeljenja šifri računa, sada smatra da to predstavlja složene izazove njegovim poslovnim izgledima.
 
Rečeno je da Netflix račune trebaju koristiti samo ljudi koji žive u jednom domaćinstvu te da će se slati e-mailovi onima koji krše ovo pravilo.
 
BBC navodi da je kompanija navela i da nastavlja da “uveliko ulaže u široku lepezu novih filmova i TV emisija - tako da bez obzira na vaš ukus, raspoloženje ili jezik i sa kim god da gledate, uvijek postoji nešto zadovoljavajuće za gledanje na Netflixu”.
 
Na testiranju ograničenja je počeo raditi prošle godine, a onda je ove godine prošireno na niz drugih zemalja, uključujući Kanadu, Novi Zeland, Portugal, Španiju i Sjedinjene Američke Države (SAD). Na nekim od navedenih tržišta Netflix je dopustio onima koji dijele šifru da plate dodatno kako bi „ugostili“ svoje prijatelje.
 
Kompanija je u pismu dioničarima pojasnila da neće uvoditi dodatnu opciju članstva za kupce u zemljama u kojima je nedavno uvela ograničenja dijeljenja računa. Razlog za ovu odluku je relativno niska tržišna penetracija na tim tržištima, zajedno s dostupnošću ekonomičnijih pretplatničkih nivoa na Netflix.
 
“Na tim tržištima ne nudimo opciju dodatnog člana s obzirom na to da smo nedavno snizili cijene u velikom broju tih zemalja (na primjer Indonezija, Hrvatska, Kenija i Indija) i da je penetracija još uvijek relativno niska u mnogima od njih, tako da imamo puno staza bez da stvaramo dodatnu kompleksnost. Kućanstva koja posuđuju Netflix moći će prenijeti postojeće profile na nove i postojeće račune”, rečeno je iz Netflixa.
 
Netflixovo suzbijanje dijeljenja šifri pomoglo je u postizanju snažnog rasta pretplatnika u tromjesečju koje je završilo u junu, objavila je kompanija u srijedu. Nakon gubitka od gotovo milion kupaca u istom tromjesečju prošle godine, kompanija je rekla da je sada dobila 5,9 miliona pretplatnika. Ovo povećanje uglavnom je posljedica pojedinaca koji su, budući da više nisu u mogućnosti besplatno dijeliti uslugu, odlučili sami plaćati svoje račune.
 
Netflixov finansijski direktor Spence Neumann rekao je da je rast prihoda kompanije “u velikoj mjeri potaknut uvođenjem plaćenog dijeljenja”. 
 
“To je naš primarni akcelerator prihoda u ovoj godini i očekujemo da će se taj učinak povećati tokom nekoliko kvartala”, dodao je.
 
Napori Netflixa protiv dijeljenja šifri, piše TechCrunch, potencijalno bi dodatno mogli dovesti u pitanje konkurentsku prednost kompanije na raznim tržištima. TechCrunch za primjer uzima Indiju gdje se ta kompanija, dodaje portal, suočava sa oštrom konkurencijom JioCinema, platforme iza koje stoje James Murdoch i Mukesh Ambani. JioCinema ne samo da emituje brojne popularne emisije i filmove s NBC-a, HBO-a i Warner Brosa, već je također i domaćin nekih od najtraženijih sportskih događaja u regiji. Godišnja pretplata JioCinema košta oko 12 dolara.
 
Tri su opcije pretplate za Netflix – osnovna od 4.99 eura mjesečno, standardna 7.99 eura i premium od 9.99 eura mjesečno.
 
Izvor: TechCrunch, BBC

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.