Elon Musk odustao od najavljenih promjena u odjeljku “For You” na Twitteru

Elon Musk odustao od najavljenih promjena u odjeljku “For You” na Twitteru

Elon Musk odustao od najavljenih promjena u odjeljku “For You” na Twitteru

Odjeljak na Twitteru “For You“ prvo je što korisnici vide kada otvore aplikaciju.

foto: Pixabay

Manje od dana nakon što je vlasnik Twittera Elon Musk nagovijestio da bi korisnici ove mreže uskoro mogli vidjeti samo tweetove verifikovanih pretplatnika u odjeljku “For You (Za vas)”, on se ipak predomislio te naveo da će objave sa naloga koje korisnici prate i dalje biti vidljive, piše CNN.

Odjeljak na Twitteru “For You“ prvo je što korisnici vide kada otvore aplikaciju, a na njemu se mogu pročitati tweetovi koji su postavljeni na osnovu algoritma. To znači da se mogu pojaviti tweetovi ljudi koje ne pratite na ovoj društvenoj mreži. U ponedjeljak je Musk rekao da će “For You” uskoro preporučivati samo ljude koji plaćaju premium uslugu Twitter Blue. Ovu uslugu je počeo spominjati ubrzo nakon što je kupio platformu društvenih mreža u oktobru. Pretplata omogućava svakom korisniku da kupi verifikaciju za 8 dolara mjesečno.

“Počevši od 15. aprila, samo verifikovani nalozi će ispunjavati uslove da budu u preporukama For You“, napisao je Musk u tweetu. “To je jedini realan način da se pozabavite naprednim AI (umjetna inteligencija) botovskim rojevima koji preuzimaju vlast. Inače je to beznadežno izgubljena bitka. Glasanje u anketama zahtijevat će provjeru iz istog razloga”, dodao je.

Musk često objavljuje ankete na Twitteru u kojima je korisnike pita, na primjer, da li treba da odustane od pozicije izvršnog direktora platforme, do toga da li treba da proda dionice Tesle.

Ipak, u utorak je Musk objavio pojašnjenje na Twitteru navodeći da je “zaboravio napomenuti da će nalozi koje direktno pratite također biti u For You, jer ste ih izričito tražili”.

CNN navodi da pojavljivanje u feedu “For You“ pomaže korisnicima da povećaju broj pratilaca.

U pet mjeseci otkako je Musk kupio Twitter, on i kompanija bili su primorani da preispitaju, razjasne, odgode ili povuku niz promjena na platformi, što je izazvalo zabunu među korisnicima.

Iako je Musk rekao da Twitter pravi promjenu u borbi s botovskim nalozima, ipak je kasnije napisao tweet u kojem je objavio da je “u redu imati verifikovane naloge botova ako prate uslove te usluge i ne glume da su ljudi”.

CNN podsjeća da je značajan dio Twitterove oglasne baze napustio platformu otkako je Musk preuzeo funkciju direktora u oktobru.

Prošle sedmice je najavio da će korisnici koji su imali besplatnu plavu kvačicu – koju su većinom imali državni službenici, poznate ličnosti, članovi medijske zajednice i drugi korisnici visokog profila – izgubiti tu besplatnu verifikaciju počevši od aprila osim ako ne pristanu da plate pretplatu koja iznosi 84 dolara godišnje ili 8 dolara mjesečno.

Musk i glumac William Shatner sukobili su se na Twitteru tokom proteklog vikenda, kada se Shatner usprotivio ideji da plati kvačicu.

“Hej @elonmusk, šta je ovo sa plavim kvačicama kojih neće biti osim ako ne platimo Twitter?”, napisao je Shatner te dodao da je korisnik te društvene mreže već 15 godina i između ostalog upitao Muska: “Sad mi govoriš da moram da platim za nešto što si mi dao besplatno?”.

Musk je odgovorio Shatneru da je stvar u tome “da se prema svima jednako ponašaju” i da ne bi trebalo da postoji drugačiji standard za slavne ličnosti.

Uvođenje Twitter Bluea je naišlo na prepreke kada su korisnici počeli kupovati kvačicu kako bi oponašali slavne osobe, političare, pa čak i firme. Dvaput je opozvan i konačno vraćen uz dodatak novih boja kvačica: sive za vlade i žute za firme.

Izvor: CNN, Business Insider

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.