BBC će uložiti 44 miliona dolara u dječiji program
BBC će uložiti 44 miliona dolara u dječiji program
05/07/2017
BBC planira uložiti veliku sumu novca kako bi kreirao novi sadržaj za djecu.
Foto: Pixabay
Britanska medijska kuća BBC će tokom naredne tri godine uložiti oko 44 miliona dolara u online sadržaj za djecu kao odgovor na porast popularnosti Netflixa, YouTubea i Amazona.
"Naša ambicija da promijenimo BBC za nove generacije je naš najveći prioritet za narednu godinu. Svaki dio BBC-ja trebat će doprinijeti kako bismo odgovorili ovom izazovu", poručio je generalni direktor BBC-ja, Tony Hall.
Novac će biti uložen u kreiranje personalizovanih online programa za djecu, koji će uključivati video, live klipove, vlogove, podcast, kvizove, igrice i aplikacije. Novi program će se prikazivati pored već postojećih BBC-jevih kanala za djecu kao što su BBC Bitesize i CBeebies, piše Verge.
Odluka medijske kuće dolazi u trenutku kada je YouTube postao omiljeni brend za 70 posto djece u dobi od šest do 12 godina, navodi se u godišnjem izvještaju BBC-ja.