Čitajmo između redaka: Priručnik za razvoj medijske pismenosti

Čitajmo između redaka: Priručnik za razvoj medijske pismenosti (rdn)

Čitajmo između redaka: Priručnik za razvoj medijske pismenosti

Publikacija za cilj ima doprinijeti razvoju medijske pismenosti kod mladih kroz teorijske lekcije, praktične vježbe i preporuke.

Foto: Kulturpunkt.hr

Medijska pismenost od izuzetne je važnosti za kritičko promišljanje i razumijevanje medija. Autori/ce novog priručnika u izdanju udruga GONG i Kurziv iz Hrvatske svoje su dugogodišnje iskustvo u organizaciji obrazovnih aktivnosti za učitelje i mlade odlučili pretočiti u praktičan priručnik namijenjen svima onima koji rade ili žele raditi na razvoju medijske pismenosti, dajući im, kako se navodi u uvodu, "analitičke alate koji nam omogućavaju da razumijemo i poruke koje nas okružuju u ovom konstantno umreženom, hipermedijskom svijetu".

Priručnik obuhvata pet tematskih poglavlja: medijsko obrazovanje i pismenost; abeceda medijskog polja; medijski sustav i politika; kritičko čitanje medija; produkcija – stvaranje medijskog sadržaja; javne komunikacije o obrazovnim aktivnostima i aktivnostima u zajednici, a posebna pažnja posvećena je problematici društvenih mreža i novih medija.

Autori i autorice tekstova u priručniku su Martina Horvat, Antonija Letinić, Janja Sesar, Jelena Berković, Matija Mrakovčić, Martina Kontošić, Vatroslav Miloš i Domagoj Morić, a uredile su ga Antonija Letinić, Martina Horvat, Janja Sesar i Matija Mrakovčić. Dizajn i prijelom potpisuju Bernarda Cesar i Marija Juza.

Publikaciju je moguće besplatno preuzeti ovdje.