Charlie Hebdo efekat na Balkanu
Charlie Hebdo efekat na Balkanu
Izvještaj Partnerstva za razvoj medija u jugoistočnoj Evropi daje regionalni pregled reakcija na napad na magazin Charlie Hebdo.
Napad na redakciju francuskog satiričnog magazina Charlie Hebdo u januaru 2015. izazvao je emocionalne reakcije ali nije doveo do porasta islamofobije u regionu. Debate fokusirane na ovaj događaj se nisu na kritički način pozabavile ulogom i granicama slobode izražavanja u odnosu na slobodu religije. Čini se da sloboda izražavanja ima sve manje pristalica, čak i među medijskim profesionalcima. Ovo su glavni zaključci izvještaja pod nazivom "Charlie Hebdo efekat na Balkanu". Istraživanje je bazirano na izvještajima koje su u svakoj od zemalja (Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Makedonija, Crna Gora i Srbija) radili medijski eksperti.
Kompletan izvještaj dostupan je ovdje.
Izvještaj je prvi u seriji od šest posvećenih slobodi izražavanja u regionu i dio je programa Partnerstvo za razvoj medija u jugoistočnoj Evropi, koji implementira skupina medijskih organizacija iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Srbije, Bugarske i Rumunije. Projekat ima tri glavne teme: radni uslovi novinara, medijsko obrazovanje (i medija i publike) i slobodu izražavanja.