Velika Britanija: Desktop korisnici najviše čitaju BBC, Guardian i Mail Online
Velika Britanija: Desktop korisnici najviše čitaju BBC, Guardian i Mail Online
30/08/2017
Velike medijske kuće dominiraju medijskim tržištem u Velikoj Britaniji kod čitalaca koji koriste desktop za čitanje vijesti.
Čitaoci iz Velike Britanije koji udarnim vijestima pristupaju putem desktopa u ranoj fazi izvještavanja o događaju najviše čitaju vijesti etabliranih medijskih kuća, dok od novijih i manjih brendova kasnije traže dodatne odgovore na specifična pitanja, pokazalo je novo istraživanje Reutersovog instituta za studij novinarstva.
Studija je istraživala navike 3.455 čitalaca koji za konzumaciju vijesti koriste desktop i laptop, a obuhvaćena su medijska izvještavanja o terorističkom napadu u Londonu u martu i prinudnom izbacivanju jednog putnika United Airlinesa u aprilu. Tokom prvog događaja dominantan izvor vijesti bila je web stranica BBC-ja - 76 posto ispitanika koji su čitali o napadu koristili su informacije BBC-ja, a 55 posto ispitanika oslonilo se samo na tu medijsku kuću.
BBC se našao na vrhu i kada je riječ o angažmanu čitalaca i lojalnosti određenoj medijskoj kući sa prosjekom od 31 vijesti po čitaocu u toku jednog mjeseca. Slijedi MSN sa 24 vijesti, Guardian sa 15, BuzzFeed sa 14, Mail Online sa 13 i Times sa devet.
Studija je pokazala da postoje brendovi koji dominiraju medijskim tržištem korisnika desktopa što se posebno odnosi na BBC, Guardian i Mail Online. Ukupno 63 posto svih pročitanih priča u periodu od jednog mjeseca pripada tim medijskim kućama.
Izvori: Journalism.co.uk, Nieman Lab