Velika Britanija: Čitaoci provode više vremena uz štampana nego uz online izdanja novina

Velika Britanija: Čitaoci provode više vremena uz štampana nego uz online izdanja novina

Velika Britanija: Čitaoci provode više vremena uz štampana nego uz online izdanja novina

Čitatelji u Velikoj Britaniji provode značajno više vremena čitajući štampana izdanja novina nego njihove online inačice, pokazalo je novo istraživanje.

Izvještaj pod nazivom "Konzumacija novina u mobilnoj eri: Procjena uspjeha i tržišnog udjela multiplatformi putem 'utrošenog vremena" pokazuje da 89% vremena koje čitateljstvo utroši na čitanje britanskih dnevnih novina, uključujući Guardian i Telegraph, otpada na štampano izdanje. Mobilni uređaji okupiraju 7% vremena utrošenog na čitanje novinskih sadržaja, a desktop kompjuteri tek 4%.

Štampana izdanja se, u prosjeku, čitaju oko 40 minuta dnevno, dok internet posjetitelji provedu tek 30 sekundi dnevno na paralelne online sadržaje.

Istraživanje pokazuje potcijenjenost štampe kao medija u smislu zadržavanja pažnje korisnika, privlačnosti dizajna i osjećaja zadovoljstva kada završite čitanje.

"Doseg online medija izgleda impresivnije zato što smo navikli da statistike o broju čitatelja sagledavamo na mjesečnom nivou, dok se tiraž štampanih medija mjeri u dnevnim jedinicama. Činjenica je da tiraži štampanih izdanja opadaju ali publika online izdanja ne raste u dovoljnoj mjeri da nadoknadi ovaj gubitak. Možda bi online mediji mogli usvojiti neke od ovih karakteristika i povećati angažman čitatelja", smatra autor istraživanja Neil Thurman, profesor na Univerzitetu City u Londonu.

Izvor: Journalism.co.uk, Campaign Live