SAD: Povećanje novinskih pretplata nakon Trumpove pobjede

SAD: Povećanje novinskih pretplata nakon Trumpove pobjede

SAD: Povećanje novinskih pretplata nakon Trumpove pobjede

Novinske organizacije poput New York Timesa, Washington Posta, Atlantica i ProPublice zabilježile su porast broja pretplatnika nakon pobjede Donalda Trumpa na američkim predsjedničkim izborima i apela koji je svojim gledaocima uputio voditelj John Oliver.

U prvim danima nakon američkih predsjedničkih izbora, donacije nezavisnom centru za istraživačko novinarstvo ProPublica porasle su za deset puta u odnosu na dotadašnji prosjek.

New York Times, koji je za vrijeme izbora omogućio potpuno otvoren pristup svom sajtu, u odgovoru na Trumpovu provokaciju na Twitteru, objavio je da su pretplate na njihova štampana i digitalna izdanja nakon izbora porasle čak četiri puta. 

 

 

Povećanje broja pretplata prijavljuju i The Atlantic, čije su pretplate skočile za 160 posto, i Mother Jones, sa desetorostrukim povećanjem donacija.

Način na koji je o izborima izvještavao Washington Post, čiji su tekstovi bili izrazito protiv Trumpa, povećao je popularnost i preporuke za pretplatu i za te novine.

No, najveći podsticaj dao je komičar John Oliver, koji je tokom svoje subotnje emisije o posljedicama izbora pozvao gledatelje da podrže rad američkih nezavisnih medija.

Pored apela popularnih ličnosti i medijskih organizacija, porast podrške građana objašnjava se kao reakcija na Trumpovu kampanju, tokom koje je ponovno prijetio nezavisnim medijima i obećavao promjene Prvog amandmana, koji svim Amerikancima garantuje slobodu govora.

Izvor: Nieman Lab