Raste broj odraslih Amerikanaca koji vijesti konzumiraju na TikTok-u

Raste broj odraslih Amerikanaca koji vijesti konzumiraju na TikTok-u

Raste broj odraslih Amerikanaca koji vijesti konzumiraju na TikTok-u

Cilj istraživanja je bio da ispita kako Amerikanci konzumiraju vijesti u digitalnom dobu.
 
foto: charlesdeluvio on Unsplash
 
Mali, ali sve veći broj odraslih Amerikanaca kažu da vijesti čitaju na platformi TikTok, pokazalo je istraživanje Centra Pew Research, odakle napominju da je ovaj podatak u suprotnosti s mnogim drugim stranicama društvenih mreža gdje je potrošnja vijesti ili opala ili ostala približno ista posljednjih godina.
 
Istraživanje organizacije koja informiše javnost o problemima, stavovima i trendovima u svijetu, kojem je cilj bio da ispita kako Amerikanci konzumiraju vijesti u digitalnom dobu, pokazalo je da se za samo dvije godine udio odraslih Amerikanaca, koji kažu da redovno dobijaju vijesti od TikTok-a, otprilike utrostručio sa tri posto u 2020. na deset posto u 2022. godini.
 
TikTok, platforma za razmjenu videa, ostvarila je visoku zaradu u protekloj godini i postala je posebno popularna među tinejdžerima – dvije trećine njih izjavilo je da je koriste na neki način, a isto su izjavile i mlađe odrasle osobe.
 
Odrasle mlađe osobe, u dobi do 30 godina, grupa je ljudi koja će, kako pišu iz Centra Pew Research, najvjerovatnije reći da redovno konzumiraju vijesti na TikTok-u. Otprilike četvrtina Amerikanaca u ovoj starosnoj grupi (26 posto) kaže da na toj platformi redovno čitaju vijesti, što je više nego 2021. i 2020. godine. Deset posto je onih u dobi od 30 do 49 godina koji kažu isto, četiri posto je onih od 50 do 64 godine i samo jedan posto onih od 65 i više godina.
 
Više je odraslih korisnika TikTok-a u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) koji takođe kažu na toj platformi konzumiraju vijesti. Trećina korisnika TikTok-a navodi da redovno čitaju vijesti na sajtu, u odnosu na 22 posto koji su to rekli u 2020. godini. Ipak, i dalje je manja vjerovatnoća da će korisnici TikTok-a konzumirati vijesti na sajtu nego korisnici Twittera ili Facebooka.
 
Centar Pew Research je za potrebe ovog istraživanja o konzumiranju vijesti na TikTok-u od 18. jula do 21. augusta 2022. ispitao 12.147 odraslih Amerikanaca putem slučajnog uzorka. Takođe, ovaj istraživački centar je i u prošlosti provodio slična istraživanja o tome kako Amerikanci koriste društvene mreže za vijesti.
 
___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.