Prvoaprilske šale društvenih medija

Prvoaprilske šale društvenih medija

Društvene mreže i online mediji i ove su godine posebnu pažnju posvetili kreiranju lažnih vijesti za lakovjerne korisnike.

1. april jedan je od omiljenih praznika na internetu, a obilježavanju se pažljivo osmišljenim lažnim vijestima svake godine pridružuje sve više online medija i društvenih mreža. Guardian je tako čitaoce obradovao najavom o prodaji "naočala protiv predrasuda", koje bi svaki tekst automatski "čistile" od nekorektnih izjava. Twitter je lakovjerne korisnike pokušao razljutiti najavom da će svoje usluge početi naplaćivati 5 dolara "ukoliko se u tweetovima koriste samoglasnici", dok je Google, poznat po tome što svojim prvoaprilskim šalama poklanja puno pažnje, najavio novu opciju za pretragu neta - po mirisu.

Prazniku su se pridružile i francuske i engleske novine, ali najveći uspjeh postigla je YouTube-ova vjerovali-ili-ne vijest o brisanju svih klipova, potpunom ukidanju stranice i proglašenju "pobjednika" u osmogodišnjem takmičenju za najbolji video klip.