Nova usluga: Provjerene informacije na Facebooku uoči izbora u Francuskoj

Nova usluga: Provjerene informacije na Facebooku uoči izbora u Francuskoj

Nova usluga: Provjerene informacije na Facebooku uoči izbora u Francuskoj

Uoči predsjedničkih izbora u Francuskoj, kompanija Meta je uvela novu uslugu kao sredstvo u borbi protiv dezinformacija.
 
foto: Pixabay
 
Kompanija Meta nastavlja da se bori protiv dezinformacija na Facebook stranicama u vlasništvu svoje kompanije uoči francuskih predsjedničkih izbora.
 
Tehnološki gigant pokrenuo je niz koraka kako bi pomogao biračima da se bolje nose s internetskim informacijama o izborima u Francuskoj u aprilu kada će se odlučivati o tome da li će predsjednik Francuske Emmanuel Macron dobiti drugi petogodišnji mandat ili će biti izabran drugi kandidat. Prvi krug glasanja zakazan je za 10. april.
 
“Kao dio predizbornih kampanja pokrećemo nekoliko inicijativa kako bismo dodatno ojačali naše napore u pogledu medijskog obrazovanja i podijelili s korisnicima najbolje prakse u vezi sa tim kada se suoče s informacijama na mreži”, istaknuto je u najavi kompanije Meta.
 
Meta je u najavi obećala da će Facebook, Instagram i WhatsApp podići svijest o dobrim praksama u odnosu na informacije. Osim toga, obećano je jačanje medijske pismenosti za korisnike kako bi kritički ispitali informacije koje vide u borbi protiv lažnih vijesti.
 
U okviru jedne od inicijativa, korisnici WhatsAppa u Francuskoj mogu prijaviti svaku potencijalnu lažnu informaciju agenciji France-Presse (AFP), međunarodnoj novinskoj agenciji u državnom vlasništvu sa sjedištem u Parizu. Novinska kuća tada može odgovoriti dijeljenjem članka koji potvrđuje ovu informaciju, navodi Pymnts.
 
Još jedan projekat instituta Poynter, u partnerstvu s državnom međunarodnom televizijskom mrežom sa sjedištem u Parizu France 24, bit će pokrenut u Francuskoj sljedeće sedmice a osmišljen je da osnaži ljude svih uzrasta da postanu kritičniji potrošači sadržaja na mreži.
 
Kako piše Euractiv, Meta će svojom novom uslugom u Francuskoj koja je započela polovinom februara centralizirati vijesti iz oko 100 medija iz cijele zemlje a svi korisnici će ovome moći pristupiti u maju. 
 
Nakon Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije, Njemačke i Australije, Francuska je sljedeća zemlja koja je uvela uslugu Facebook Newsa. 
 
Izvori: Pymnts i Euractiv
 

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje