Muškarci se znatno češće citiraju kao eksperti u britanskim online medijima

Muškarci se znatno češće citiraju kao eksperti u britanskim online medijima

Muškarci se znatno češće citiraju kao eksperti u britanskim online medijima

Muškarci se znatno češće citiraju kao relevantni izvori u novinskim člancima objavljenim u online medijima u Velikoj Britaniji.
 
Foto: Pixabay
 
Muškarci se citiraju kao eksperti u novinskim člancima u 77 posto slučajeva, u odnosu na žene ekspertice čije se izjave navode u samo 23 posto slučajeva, pokazalo je istraživanje Globalnog instituta za žensko liderstvo i univerziteta King's College u Londonu.
 
Istraživanje se zasnivalo na analizi više od hiljadu članaka objavljenih tokom jedne sedmice u aprilu 2018. godine, a analizirano je ukupno 1.825 izvora koji su dali izjave zasnovane na njihovom znanju, radnoj poziciji ili drugoj poziciji utjecaja.
 
U oblasti financija i biznisa omjer citiranja je bio muškarci (86 posto) i žene (14 posto), tehnologija – muškarci (76 posto) i žene (24 posto), unutarnja politika – muškarci (69 posto) i žene (31 posto). Ostale rezultate istraživanja možete pronaći ovdje