Meta u četvrtak pokreće aplikaciju Threads

Meta u četvrtak pokreće aplikaciju Threads

Meta u četvrtak pokreće aplikaciju Threads

Aplikacija interfejsom podsjeća na Twitter.

foto: Apple store

Nova aplikacija Threads, koja će biti konkurencija Twitteru, bit će lansirana u četvrtak, a Guardian piše da se to događa u trenutku dok korisnici platforme Twitter traže alternativu.

Threads, koja je povezana s Instagramom, pojavila se u Appleovoj trgovini aplikacija u utorak, a Meta je pokrenula i web stranicu za odbrojavanje do pokretanja. Snimci ekrana pokazuju kontrolnu tablu koja izgleda slično Twitteru.

U aplikaciji za "konverzaciju temeljenu na tekstu" navodi se da će Threads biti mjesto "gdje se zajednice okupljaju kako bi razgovarale o svemu, od tema koje vas zanimaju danas do onoga što će biti u trendu sutra".

"Šta god vas zanima možete pratiti i direktno se povezati s vašim omiljenim kreatorima i drugima koji vole iste stvari – ili izgraditi vlastite pratioce kako biste svoje ideje, mišljenja i kreativnost dijelili sa svijetom", piše u objavi.

BBC piše da se čini da će Threads biti besplatna usluga i da neće biti ograničenja koliko objava korisnik može vidjeti. Snimci ekrana sugerišu da će ljudi moći koristiti svoj Instagram nalog za prijavu na Threads i praćenje svojih postojećih kontakata. Guardian piše da Threads ima slične funkcije kao Twitter, koje uključuju ponovno objavljivanje, lajkanje i dopuštanje korisnicima da ograniče ko može odgovarati na objave.

Glasnogovornik Mete rekao je da kompanija nema komentara o planiranom lansiranju.

Meta se, navodi Guaridan, pridružuje rastućem polju platformi, uključujući BlueSky i Mastodon, koje se takmiče da zamijene Twitter otkako je vlasnik Twittera Elon Musk preuzeo kompaniju krajem prošle godine kada je postalo teže pristupiti stranici.

Prošle sedmice Twitter je počeo zahtijevati od korisnika da se prijave kako bi vidjeli objave, dok su prije svi bez Twitter naloga mogli vidjeti tweetove. Zatim je ograničio neverificiranim nalozima da mogu pogledati 600 tweetova dnevno, ali ih je kasnije povećao na 1000.

U utorak je kompanija objavila da će svoj proizvod Tweetdeck, koji uglavnom koriste firme i novinske organizacije, učiniti dostupnim samo korisnicima koji plaćaju funkciju Twitter Blue koja uključuje plaćanje mjesečne pretplate za korisnike koji žele imati kvačicu.

Muskove odluke o moderiranju sadržaja, uključujući ukidanje zabrana krajnje desničarskim nalozima, navelo je oglašivače da pauziraju ili smanje potrošnju u posljednjih nekoliko mjeseci.

Platforma BlueSky je trenutno pauzirala nove prijave korisnika koje su za sada dostupne samo uz pozivnicu kako bi se nosila s potražnjom.

Metin glavni direktor za proizvode Chris Cox kazao je, piše Guardian prenoseći pisanje The Vergea, da postoji potražnja za alternativom Twitteru "od strane kreatora i javnih osoba koje zanima platforma kojom se zdravo upravlja". No, jedan od faktora zbog kojeg korisnici mogu zastati prije nego što se prijave na Metinu zamjenu za Twitter je privatnost. Jack Dorsey, suosnivač Twittera koji radi na BlueSkyju, objavio je na Twitteru snimak zaslona informacija o privatnosti aplikacije Threads, zajedno s natpisom "Sve vaše 'threads' (teme) pripadaju nama".

 

Navodi se da aplikacija Threads može prikupljati podatke koji se odnose na zdravlje korisnika, finansijske podatke, podatke za kontakt, historiju pretrage, lokaciju i kupovinu, između ostalog.

U poređenju, BlueSky može prikupiti podatke za kontakt, korisnički sadržaj i identifikatore.

Izvor: Guardian, BBC

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.