Istraživanje: digitalno novinarstvo novi standard za medije
Istraživanje: digitalno novinarstvo novi standard za medije
Šesto godišnje globalno istraživanje Oriella Digital Journalism Study pokazuje da sve veći broj novina stavlja digitalno na prvo mjesto, te da je povjerenje u društvene mreže kao izvore vijesti u porastu.
30% medijskih organizacija uključenih u istraživanje svoje djelovanje opisuje kao "prije svega digitalno". Broj web sajtova koji imaju i aplikaciju za mobilne uređaje udvostručio se u protekle dvije godine, dok je korištenje premium aplikacija s ciljem monetiziranja sadržaja poraslo za trećinu u odnosu na prošlu godinu. Ovo su neki od rezultata globalnog istraživanja u kojem je učestvovalo 550 novinara iz 15 zemalja Evrope, Azije i Amerike i koje ove godine po šesti put objavljuje agencija Oriella PR Network.
Više od 50% anketiranih novinara je izjavilo da u istraživanju priča koriste izvore poput Twittera. Profesori, tehnički eksperti i analitičari se smatraju najpouzdanijim izvorima, dok novinari najmanje vjeruju političarima, te PR i marketing službama. Petina anketiranih je izjavila da građansko novinarstvo danas ima kredibilitet mainstream izvještavanja, a 51% ih smatra da su društvene mreže prihvatljiv izvor informacija, ukoliko se individualni izvor ranije pokazao kao vjerodostojan.
Izvor: paidContent, The Drum