Bliski istok: Regionalno istraživanje pokazalo visok stepen upotrebe socijalnih medija

Bliski istok: Regionalno istraživanje pokazalo visok stepen upotrebe socijalnih medija

Bliski istok: Regionalno istraživanje pokazalo visok stepen upotrebe socijalnih medija

U bliskoistočnoj regiji, u kojoj se mediji i dalje razvijaju i često su podložni restrikcijama, zabilježen je visok nivo korištenja socijalnih medija.
 
Foto: Pixabay
 
Dvije trećine stanovnika Bliskog istoka konzumiraju svakodnevno vijesti koje pronalaze na društvenim mrežama, pokazalo je novo istraživanje o upotrebi medija u toj regiji koje je proveo Univerzitet Northwesrten u Kataru.
 
Stanovnici Bliskog istoka više nego Amerikanci čitaju vijesti na društvenim mrežama, a mladi Arapi skloniji su vjerovati takvim vijestima od starijih sunarodnika, jedan je od rezultata studije pokrenute 2013. godine koja se bavi
konzumiranjem medija u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Libanu, Saudijskoj Arabiji, Jordanu, Kataru, Tunisu i Egiptu (Egipat nije uključen u regionalnu statistiku).
 
Upotreba pametnih telefona u navedenim državama je izrazito visoka – 84 posto stanovnika ih koristi, a 79 posto ispitanika je izjavilo kako do bar nekih vijesti dolaze putem društvenih mreža. Istraživanje je pokazalo da 67 posto stanovnika Bliskog istoka koristi WhatsApp, a 28 posto stanovnika koristi ovu platformu i za čitanje vijesti.
 
Facebook je najpopularnija društvena mreža u Jordanu, Libanu, Tuniziji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima, u Kataru prvu poziciju zauzima Instagram, a u Saudijskoj Arabiji WhatsApp.
 
Povjerenje u društvene medije iznosi 47 procenata, a primijećene su i razlike u dobnim skupinama. Rezultati su pokazali da 50 posto osoba starosti između 18 i 24 godine vjeruje vijestima na društvenim mrežama, dok je povjerenje u takve medije iskazalo samo 36 posto osoba koje imaju 45 i više godina.
 
Kompletno istraživanje možete pronaći ovdje.