BBC platforma sa fokusom na društvene mreže

BBC platforma sa fokusom na društvene mreže

BBC Trending je nova platforma ove medijske kuće i za cilj ima praćenje i istraživanje trendova na društvenim mrežama.

Pod Twitter hashtagom #BBCTrending već je objavljena video priča o viralnom videu koji se u Malejziji proširio društvenim mrežama, koji uz to daje i uvod u temu kojom je inspirisana nova platforma: zašto ljudi dijele određene sadržaje? BBC Trending će, pored tweetova, svoje priloge objavljivati kroz sekciju vijesti na BBC-jevom web sajtu, te u okviru sedmične radio emisije, zavisno od teme. Diskusija o trendovima na društvenim mrežama se na ovaj način želi prenijeti i na druge medije. "Smisao je da sa korisnicima društvenih mreža komuniciramo kroz različite medijske platforme, ne samo putem društvenih mreža", kaže Mukul Devichand, novinar BBC-ja.

"Ljudi na društvenim mrežama imaju ciljeve kao i u stvarnom svijetu i naš je posao, kao novinara, da pokušamo razumjeti koji su to ciljevi i da ih razjasnimo", kaže Devichand "Ovo je prilika da se na ovu sferu života primijene principi dobrog tradicionalnog novinarstva."