Omladinski kampovi

Omladinski kampovi

Omladinski kampovi

Omladinski kampovi medijske pismenosti dio su projekta "Protiv radikalizacije i nasilnog ekstremizma u bh. javnom prostoru". Učestvujući u kampu, mlade osobe iz različitih dijelova BiH, unaprjeđuju svoja znanja iz medijske pismenosti i produkcije medijskih sadržaja. Dio materijala u ovom serijalu sastoji se od praktičnih vježbi koje su učesnici i učesnice kampova kreirali uz pomoć mentorskog tima.

Omladinski kamp na Jahorini: Razmjenom ideja i iskustava do veće medijske pismenosti

Omladinski kamp medijske pismenosti na Jahorini okupio mlade iz različitih dijelova BiH.

Kako mladi koriste medije?

Kako mladi koriste medije jedno je od najvažnijih pitanja postavljenih u istraživanju "Surfanje po tankom ledu: Mladi, mediji, problematični sadržaji".

Obavezna pitanja u edukaciji za medijsku pismenost

Preporuke za obavezne teme koje bi obrazovanje za medijsku pismenost trebalo uključivati, dio su istraživanja "Surfanje po tankom ledu: Mladi, mediji, problematični sadržaji".

Mediji ne doprinose uklanjanju ekstremnih elemenata iz društva

Naše društvo je zatvoreno ali i osuđivačko za sve drugo i drugačije od dominatne većine. Kakvu ulogu u tome imaju mediji?

Društvene mreže: ogledalo govora mržnje?

Slobodni smo da kreiramo svoj život onako kako želimo. Ali nismo slobodni i nemamo pravo nečiji osuditi ili ugroziti.

Krivi smo mi što smo ih čitali…

Krivca ne treba tražiti samo u medijima nego i u nama. Kao individue koje same biraju sadržaj snosimo odgovornost za ono čemu poklanjamo vrijeme.

Na koji način mladi trebaju konzumirati medije?

Kako pristupiti medijskim sadržajima na ispravan način i koje korake poduzeti da bismo pravilno konzumirali medije - na to pitanje odgovaraju učesnici i učesnice Omladinskog kampa medijske pismenosti Jahorina.

Kako mediji mogu utjecati na kreiranje društva bez radikalizma i govora mržnje?

Šta bi mediji trebali promijeniti u svom dosadašnjem pristupu kako bi i sami doprinijeli stvaranju društva bez mržnje i radikalizma - pitanje je na koje su učesnici i učesnice Omladinskog kampa medijske pismenosti Jahorina pokušali dati odgovor.

Da li mediji podstiču govor mržnje?

Anketni video u kojem učesnici i učesnice Omladinskog kampa medijske pismenosti Jahorina daju odgovor na pitanje da li i kako mediji podstiču na govor mržnje.

Gdje je najzastupljeniji govor mržnje?

U anketnom videu učesnici i učesnice Omladinskog kampa medijske pismenosti Jahorina iznose svoje mišljenje o tome na kojim platformama najčešće možemo pronaći govor mržnje.

Mladi, mržnja, mediji - Fotografijom do odgovora

"Mladi, mediji i mržnja" - kako do drugačijih pogleda?

Omladinski kamp na Vlašiću: Mladi učili prepoznati problematične medijske sadržaje

Sedamnaest mladih ljudi učestvovalo je na omladinskom kampu posvećenom jačanju medijske pismenosti i produkcijskih vještina održanom od 30. maja do 3. juna na Vlašiću.

Uticaj medija na mlade ljude: Promijenimo "Zašto?" u "Kako i kada?"

Senzacionalistički naslovi, polariziranje stvari na crno ili bijelo, podjela na naše i na njihove, često su viđene pojave u svijetu medijskog sadržaja, i privlačenje pažnje jeftinim i krajnje nepromišljenim marketinškim trikovima, postalo je važnije od novinarske etike, profesionalizma i objektivnosti.

Zašto (ne) vjerujem medijima?

Lično mi je prihvatljivo da svi mi pravimo greške, a naročito mediji, s tim da dobri i ugledni mediji prihvate kritiku za napravljene greške i isprave ih.

Kako pravilno pristupiti medijskim sadržajima?

Vjerovati medijima ili ne? Kako pristupiti informacijama koje se plasiraju u medijima? Šta kada naiđemo na lažnu vijest?

Kako se boriti protiv govora mržnje u medijima?

Kako odreagovati na govor mržnje koji susrećemo u medijima a posebno u komentarima?

Da li mediji ispiraju mozak mladima?

Da li mediji ispiraju mozak mladima i kako?

Kravice zvuči preslatko, zar ne?

Zombi uvijek čita iste knjige – Fejsbuk, Instagram i takve. Ima mišljenje o svemu, ali nema stav ni o čemu.

Vjeruju li mladi medijima?

Da li mlade osobe vjeruju onome što pročitaju, čuju, pogledaju u medijima?