Priručnik za medije: Kako realizirati komunikacijsku i marketing strategiju
Priručnik za medije: Kako realizirati komunikacijsku i marketing strategiju
Publikacija u izdanju Centra za promociju civilnog društva predstavlja jednostavan i temeljit vodič kroz kreiranje komunikacijske i marketinške strategije za medije u digitalnom okruženju.
Publikacija pod nazivom "Priručnik za medije: Kako realizirati komunikacijsku i marketing strategiju", koju je pripremio tim kompanije za digitalni marketing eMedia Patch, čitatelja vodi kroz niz koraka kreiranja komunikacijske i marketinške strategije u svijetu digitalnih medija, od početnog istraživanja ciljnih skupina, preko kreiranja kvalitetnog i privlačnog sadržaja, do promocije na društvenim mrežama i prodaje medijskog prostora.
Priručnik je baziran na praktičnim smjernicama, zanimljivim primjerima i novim i relevantnim statistikama, te je pogodan za početnike u svijetu digitalnog marketinga, medijske organizacije koje žele strateški pristupiti pozicioniranju u digitalnom prostoru, kao i pojedince koji žele razviti marketinšku strategiju za svoj blog ili web sajt.
Priručnik besplatno možete preuzeti ovdje.
___
Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.