Istraživanje: Publika pamti gdje je vijest objavljena, ali ne i medij koji je objavio

Istraživanje: Publika pamti gdje je vijest objavljena, ali ne i medij koji je objavio

Istraživanje: Publika pamti gdje je vijest objavljena, ali ne i medij koji je objavio

Čitaoci bolje pamte gdje su pronašli neku vijest, nego ko je tu vijest izvorno objavio.
 
Publika u Velikoj Britaniji koja do vijesti dolazi putem društvenih mreža ili tražilica češće će se sjetiti platforme na kojoj su došli do određene vijesti nego izvornog medija na kojem je ta vijest objavljena, pokazalo je novo istraživanje Reuters instituta za studij novinarstva.
 
"Otkriće da ljudi više pamte platformu na kojoj su pronašli sadržaj (npr. Facebook), nego medijski brend koji je kreirao sadržaj bit će problematično za mnoge izdavače", napisali su autori studije, piše Nieman Lab.
 
Samo 37 posto korisnika koji su do vijesti došli putem tražilica i 47 posto koji su priču našli putem društvenih medija, mogli su nakon dva dana navesti tačno ime medijske organizacije koja je objavila određeni sadržaj. 
 
S druge strane, 57 posto korisnika moglo se sjetiti da su pronašli priču putem pretrage i 67 posto da su do vijesti došli putem društvenih mreža – 70 posto na Facebooku i 60 posto na Twitteru.
 
Kompletno istraživanje pod nazivom "I saw the News on Facebook" možete pročitati ovdje.