Sponzorisani sadržaji, data i video su prioriteti izdavačima u 2017.
Sponzorisani sadržaji, data i video su prioriteti izdavačima u 2017.
31/10/2016
Medijske organizacije optimistično gledaju na narednu godinu u kojoj očekuju povećanje svojih prihoda.
Foto: The Media Briefing
Iako bi situacija tokom 2017. godine mogla donijeti mnogo izazova za izdavače zbog ekonomskog stanja, investiranja u tehnologiju i nedostatka potrebnih vještina da prate promjene u medijskom svijetu, izdavači vjeruju da će tokom naredne godine povećati prihode, i da će njihovi brendovi postati više cijenjeni među publikom.
Sponzirisani sadržaj, data i video, oblasti su u koje izdavači namjeravaju ulagati najviše u narednom periodu, rezultati su studije "Stanje medija 2017", provedene među izdavačima iz 30 zemalja.
Kao "najteže" oblasti za poslovanje oko 22 posto izdavača vidi prikupljanje novčanih sredstava purem članstva i paywalla, ali njih 29 posto već ima "sadržaje na prodaju", dok je 40 posto ispitanih izdavača odgovorilo da testira ovakve oblike poslovanja.
"Izdavači su veoma svjesni potrebe da postanu više prisutni u životima svoje publike, da ih angažiraju efikasnije, i, naravno, da im prodaju više", izjavio je Peter Houston, autor studije.
Usluge poput Google AMP-a i Facebook Instant Articles predstavljaju prioritet za investicije samo kod 15 posto ispitanih, a komplikovan odnos Facebooka i izdavača doveo je do toga da 62 posto ispitanih na tu društvenu mrežu gleda kao na najveću prijetnju njihovom poslovanju.
Foto: Koji socijalni kanal predstavlja najveću prijetnju/priliku za poslovanje?, The Media Briefing
Istraživanje je pokazalo i da newsletteri pružaju izdavačima priliku da usmjeravaju i kontrolišu kome upućuju svoj sadržaj, a sada je takav način komunikacije postao dostupniji i na društvenim platformama i dopušta bolje praćenje prometa.
Kompletne rezultate istraživanja možete pronaći ovdje.
Izvori: Poynter, The Media Briefing