Regulacija tržišta oglašavanja: Nedostatak propisa u BiH omogućava zloupotrebe
Regulacija tržišta oglašavanja: Nedostatak propisa u BiH omogućava zloupotrebe
Projekt "Mediji i javni ugled" predstavlja novi izvještaj o oglašavanju u BiH.
foto: pixabay
Izvještaj “Regulacija tržišta oglašavanja” daje pregled i analize politika vezanih za oglašavanje u Bosni i Hercegovini i u drugim državama, kako bi se ukazalo na potrebu i na načine na koje bi se mogle regulirati oglašivačke prakse u BiH.
U prvom dijelu dat je pregled legislative, regulative, samoregulative i praksi oglašavanja u državama izvan BiH, s naglaskom na dobre prakse u reguliranju različitih pitanja vezanih za oglašavanje.
U drugom dijelu publikacije dat je pregled politika i praksi u BiH i preporuke o tome na koji način je moguće različite aspekte oglašavanja regulirati u BiH. Neka od pitanja na koja se oba dijela izvještaja osvrću su vrijednosti tržišta i tržišne okolnosti, razvijenost politika oglašavanja, transparentnost oglašivačkih praksi, naročito kod oglašavanja javnog sektora, legitimnost i kriteriji u procedurama oglašavanja javnog sektora, legitimnost i kvalitet mjerenja gledanosti/slušanosti/čitanosti/posjećenosti medija, i sprječavanje skrivenog oglašavanja.
U Bosni i Hercegovini svako od navedenih pitanja ostaje nedovoljno regulirano, zbog čega su omogućene različite zloupotrebe, a legitimnost i transparentnost oglašivačkih praksi i povezanih radnji ostaje krajnje upitna.
Autorice izvještaja su: Barbara Krajnc i Selma Kadić-Maglajlić. Izvještaj je dostupan u PDF formatu ovdje.
___
Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.