Predviđen rast oglašavanja na Internetu
Predviđen rast oglašavanja na Internetu
Dok se druge grane medijske industrije i dalje nalaze u krizi, globalna potrošnja na oglašavanje na webu će do 2010. porasti za 10,1%, predviđa britanska medijska agencija ZenithOptimedia.
Kako prenosi Reuters, pad prihoda od oglašavanja na webu se približava svojoj najnižoj točki u 2009., nakon čega se očekuje rast od oko 10%. Zahvaljujući transparentnosti i fleksibilnosti, online oglašavanje je privlačno kompanijama i Internet je jedini medij od kojeg se očekuje rast u narednoj godini, kaže se u izvještaju koji je objavila ZenithOptimedia, jedna od vodećih agencija za istraživanje medija.
Prognoze za štampane medije nisu optimistične: očekuje se da će oglašavanje u novinama do 2011. opasti za oko 22% u odnosu na 2007. godinu. Autori izvještaja smatraju da se ovi brojevi mogu popraviti ukoliko novinske kuće pronađu način da privuku oglašivače na svoje web portale.
Izvor: Reuters