Vrijednost tržišta influensera na društvenim mrežama u Hrvatskoj prošle godine iznosila 6.9 miliona eura

Vrijednost tržišta influensera na društvenim mrežama u Hrvatskoj iznosi 6.9 miliona eura

Vrijednost tržišta influensera na društvenim mrežama u Hrvatskoj prošle godine iznosila 6.9 miliona eura

Glavni urednik JoomBoosa i član video tima portala 24sata Dominik Beber je rekao da je TikTok najbrže rastuća društvena mreža za dijeljenje videa koja trenutno ima 1.1 milijardu korisnika, piše Danas.rs.

foto: pixabay

Prema podacima Nielsen istraživanja, tržište influensera na društvenim mrežama Instagramu, YouTubeu i TikToku u Hrvatskoj prošle godine vrijedilo je 6.9 miliona eura, a ove godine je, kako piše Danas.rs, zabilježen trend rasta.

Navedene podatke je tokom Weekend Media Festivala održanom od 23. do 26. septembra u hrvatskom gradu Rovinju, predstavio glavni urednik medijskog branda za mlade - JoomBoosa i član video tima portala 24sata Dominik Beber.

Danas.rs piše da je tržište influensera na Instagramu, prošle godine u Hrvatskoj vrijedilo dva miliona eura, TikToku 400 hiljada eura i na YouTubeu  4.5 miliona eura, kao i da je Beber rekao da toj zemlji postoji 30.500 influensera, odnosno naloga koji na YouTubeu, Instagramu i imaju više od hiljadu pratilaca. Od tog broja je, kako se navodi, skoro pola, odnosno 14.900 naloga na TikToku.

Kada je riječ o sponzorisanim objavama na Instagramu, Danas.rs piše da je od “top 500” influensera na toj društvenoj mreži, 40 posto njih imalo sponzorisane objave, dok je na TikToku bilo 20.8 posto takvih objava.

Beber je, kako se navodi, rekao i da je TikTok najbrže rastuća društvena mreža za dijeljenje videa koja trenutno ima 1.1 milijardu korisnika, dok je za Instagram naveo da trenutno ima 1.4 milijarde korisnika.

Danas.rs piše da je za TikTok, Beber dodao i da 42 posto korisnika te društvene mreže ima između 13 i 16 godina podsjećajući da generacije Z i Alfa, u 96 posto slučajeva, barem jednom sedmično koriste društvene mreže od kojih su najpopularnije YouTube, Instagram, TikTok, a zatim i Facebook, te da samo dva posto djece i mladih uopšte ne koriste društvene mreže.

Izvor: Danas.rs

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.