Twitter: novi alat za vizualizaciju tvitova
Twitter: novi alat za vizualizaciju tvitova
Twitterov alat Everyday Moments mapira najpopularnije teme među korisnicima u Velikoj Britaniji.
Everyday Moments prikazuje aktivnost korisnika Twittera po temama, područjima i vremenskim periodima - tako se, naprimjer, vidi da spominjanje "pizze", "čipsa" i "hamburgera" raste vikendom, da se ljubitelji kafe i čaja žučno raspravljanju na društvenim medijima, te gunđaju zbog saobraćajnih gužvi. Mapa funkcioniše jednostavno: potrebno je samo izabrati željenu temu i namjestiti klizeći meni koji prikazuje vremenski period. Iako potencijalno interesantan za sve korisnike, alat je prvenstveno namijenjen marketinškim stručnjacima koji na ovaj način mogu dobiti bolji uvid u spominjanje svojih proizvoda na ovoj društvenoj mreži, te predstavlja još jedan korak u približavanju Twittera oglašivačima.
Mapa Everyday Moments je dostupna u cijelom svijetu, ali za sada prikazuje samo podatke iz Velike Britanije.
Izvor: The Next Web, MediaPost