Novi digitalni mediji u Evropi: Pragmatični, pa tek onda inovativni
Novi digitalni mediji u Evropi: Pragmatični, pa tek onda inovativni
08/12/2016
Novi digitalni novinarski poduhvati u Evropi primarno su fokusirani na produkciju kvalitetnog novinarstva, a manje na osmišljavanje novih koncepata širenja vijesti.
Foto: Pixabay
Tek nastale digitalne novinske platforme u fokusu svog interesa nemaju kreiranje novih biznis modela i inovativnih načina na koji će vijesti biti predstavljenje, navodi se u novom izvještaju Reutersovog instituta za studij novinarstva.
Novoosnovane digitalne medije u Evropi većinom pokreću novinari koji se nakon dugogodišnjeg radnog iskustva u tradicionalnim medijima odlučuju osamostaliti. U studiji "Novi digitalni mediji u Evropi" se navodi da su takvi mediji često pokrenuti zbog razočarenja u stanje novinarstva, a manje zbog tehnoloških i komercijalnih mogućnosti digitalnih medija.
Digitalne novinske organizacije u Francuskoj i Španiji uživaju veći ugled, od kolega u drugim dvjema državama u kojima je istraživanje provedeno, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, gdje su tradicionalni mediji dominantni.
"Novi novinarski poduhvati izgleda su postigli najveći uspjeh tamo gdje su stariji slabi, prije nego tamo gdje su digitalni mediji najšire korišteni ili gdje je oglašavačko tržište najrazvijenije", navodi se u studiji.
Kompletna studija na engleskom jeziku dostupna je na ovom linku.
Izvori: NiemanLab, Reuters Institute