Nove investicije i širenje za popularni BuzzFeed
Nove investicije i širenje za popularni BuzzFeed
Najpoznatiji predstavnik "clickbait" sajtova, BuzzFeed, uz nove investicije najavljuje i širenje na svjetsko tržište.
Investicija od 50 miliona dolara, koju osigurava firma Andreessen Horowitz, za BuzzFeed, web sajt poznat po kratkim i popularnim internet sadržajima poput lista, kvizova i meme fotografija, znači otvaranje novih kancelarija u Njemačkoj, Japanu, Indiji i Meksiku, otvaranje odjela za inovacije i preuzimanje drugih, manjih kompanija, najavljeno je ove sedmice. Procijenjeno je da Buzzfeed vrijedi 850 miliona dolara.
Unatoč brojnim kritikama na račun vrste internet novinarstva kojom se BuzzFeed bavi, poznatijom kao "clickbait" (mamac za klikove), predstavnici investitora smatraju da je BuzzFeed "inovator" u online novinarstvu i upoređuju ga sa servisima kao što su Uber i Netflix.
"Izvorni internet formati poput listi, tvitova, Pinterest postova, animiranih GIF-ova itd. ovdje se tretiraju ravnopravno sa starijim formatima poput fotografija, videa i eseja. BuzzFeed internet i kompjutersku nauku shvata ozbiljno", kaže se u najavi saradnje.
Izvor: Mashable,