Google najavljuje da izvorni sadržaj postaje prioritet u rezultatima pretraživanja

Google Search: Izvorni sadržaj postaje prioritet u rezultatima pretraživanja

Google najavljuje da izvorni sadržaj postaje prioritet u rezultatima pretraživanja

Nove smjernice i algoritmi bi trebali poboljšati prikaz izvornog sadržaja na internetu.

Foto: Pixabay

Google Search je uveo promjene načina rangiranja priča sa novim smjernicama i algoritmima za pretraživanje kako bi originalni sadržaj bio vidljiviji i kako bi se zadržavao u vrhu rezultata pretraživanja zbog čega će, kako najavljuju, i čitatelji i izdavači imati koristi.

Nove smjernice prikupljaju nove povratne informacije kako bi sistemi rangiranja nadogradili izvorni sadržaj. Google u svojim smjernicama upućuje ljude na ocjenjivanje kvaliteta originalnog izvještavanja o vijestima koje ne bi bile poznate da prvobitno nisu izvorno objavljene, jer kako piše Google “izvorno, detaljno i istraživačko izvještavanje zahtijeva visok stepen vještina, vremena i truda”. U drugom dijelu smjernica od stručnjaka se traži da razmotre i opću reputaciju izdavača u izvornom izvještavanju.

Desetine hiljada web stranica, videozapisa i vijesti moguće je pretraživati preko Google Search-a čiji je cilj, kako navode iz Google-a, pronalazak najkorisnijih rezultata posebno kada je riječ o vijestima gdje žele ukazati na raznolikost sadržaja zbog boljeg uvida u informacije.

“Važan element koji želimo pružiti je izvorno izvještavanje koje od izdavača zahtijeva mnogo vremena, truda i resursa. Neke priče mogu biti izuzetno važne i teško ih je uraditi, zbog čega se od novinara zahtijevaju duboka istraživanja kako bi došli do činjenica i izvora. Ovo je jedan od razloga zbog kojih želimo pomoći ljudima da dobiju pristup najautoritativnijim izvještajima”, navode iz Google-a.

Zbog brzine plasiranja sadržaja, originalno izvještavanje o temi rijetko ostaje u središtu pažnje. Mnogo članci, istrage, i intervjui budu zapaženi i od drugih izdavača koji ih prenose, a to korisnicima otežava pronalazak izvornog sadržaja.

Izvor: Google, 9TO5Google

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.