Facebook traži od oglašivača da ubrzaju svoje web sajtove
Facebook traži od oglašivača da ubrzaju svoje web sajtove
08/09/2016
Facebook od oglašivača traži da ubrzaju mobilne verzije svojih web sajtova i upozorava ih da bi prikazivanje njihovih reklama moglo biti ograničeno ukoliko to ne učine.
Popularna društvena mreža, koja predstavlja jedan od najprofitabilnijih načina internet oglašavanja i koja je nedavno najavila da je kreirala način da zaobiđe programe za blokiranje reklama, oglašivačima je uputila listu načina za ubrzavanje mobilnih verzija njihovih web sajtova i zatražila da ih implementiraju, ukoliko žele da se njihove reklame nastave uspješno prikazivati putem Facebooka.
Reklame oglašivača čiji se web sajtovi sporo učitavaju neće se prikazivati korisnicima sa sporom internet konekcijom. Facebook će, da bi pomogao oglašivačima, početi praktikovati i tzv. prefetching, učitavanje verzije web sajta prije nego što korisnik i klikne na reklamu, čime se vrijeme učitavanja poboljšava za 29% i sprečava da korisnik odustane od reklame čekajući da se ona otvori.
"Naš cilj je da korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo korištenja mobilnih reklama. Uzimajući u obzir brzinu web sajtova i brzinu lične internet konekcije, možemo unaprijediti ovo iskustvo i pomoći oglašivačima da dođu do željenih rezultata", kaže se u saopštenju Facebooka.
"Mnogi oglašivači još uvijek nisu optimizirali svoje web stranice za mobilno korištenje i imaju veoma sporo vrijeme učitavanja. Ovo može voditi ka negativnim iskustvima korisnika, a za oglašivače može značiti napuštanje sajta, propuštene poslovne ciljeve i netačna mjerenja".
Izvor: Wall Street Journal, Wired