Vrijeme izdvojeno za mreže: Google+ vs. Facebook
Vrijeme izdvojeno za mreže: Google+ vs. Facebook
Ključna razlika između pojedinačnih posjeta na društvenim mrežama ogleda se u jednoj stavci: ukupnom vremenu korištenja odabrane mreže.
Brojke obezbjeđene od strane Nielsen Media Research za mart 2013. godine pokazuju da prosječni korisnik provede 6 minuta i 47 sekundi koristeći Google+ dok je prosječno korištenje Facebook-a procijenjeno na 6 sati i 44 minute. Bez obzira na razliku u korištenju navedenih mreža, korištenje Facebooka je manje no u martu 2012. godine kada je prosjek iznosio 7 sati i 9 minuta. S druge strane, za Google ove brojke označavaju veliki porast u odnosu na 3,3 minute prosječnog korištenja u februaru 2012. godine, prenosi comScore.
Nielsen izvještava da Google+ Android i iPhone aplikacije imaju 20 miliona korisnika u SAD-u, Facebook aplikacija 99 miliona, a Twitter aplikacija 29 miliona korisnika.
Izvor: Mashable