Kako Radiosarajevo koristi Google Analytics?

Senad Zaimović: Kako koristiti Google Analytics

Kako Radiosarajevo koristi Google Analytics?

Važnost praćenja posjećenosti i angažmana publike, kroz korištenje Google Analyticsa, objašnjen je na primjeru portala Radiosarajevo.
 
Foto: Pixabay
 
Odgovor na pitanje šta se dešava sa viješću kada bude objavljena na portalu nudi Google Analytics, alat za praćenje angažmana publike. Mjerenje aktivnosti i angažmana publike na online portalima važno je da bi novinari i urednici naučili kako pratiti šta se dešava sa viješću u trenutku kada bude objavljena, do kojeg broja čitalaca ona dolazi i kakav angažman publike izaziva, smatra Senad Zaimović, direktor sarajevske marketinške agencije Fabrika.
 
Jedan od najčitanijih bh. informativnih portala, Radiosarajevo, dio je iste kompanije, a Zaimović je na tom primjeru objasnio važnost i načine mjerenja posjećenosti.
 
On kaže da je jedno do najvažnijih pitanja na koje svaki urednik mora dati odgovor je kako u današnjem vremenu u kojem primat uzimaju trivijalne vijesti i sadržaji, sačuvati odgovorno i ozbiljno novinarstvo.
 
"Ono što je mainstream u digitalnim medijima jeste nevjerovatna brzina sa kojom informacija dolazi na platformu i bude distribuirana publici, i naravno da novinari danas moraju imati i više zadataka nego što su imali ranije, a jedan od tih jeste da preko svojih platformi u realnom vremenu, dok rade na tekstu, i čim ga lansiraju mogu vidjeti i šta se dešava", poručio je Zaimović.
 
Na koji način funkcioniše Google Analytics i kako tu platformu koristi portal Radiosarajevo.ba pogledajte u videu.
 

Video je nastao u okviru konferencije Mediji i izazovi digitalnog doba koja je održana u Mediacentru 7. aprila kao dio obilježavanja 150 godina od štampanja prve novine u BiH.