Kako Radiosarajevo koristi Google Analytics?
Kako Radiosarajevo koristi Google Analytics?
20/04/2016
Važnost praćenja posjećenosti i angažmana publike, kroz korištenje Google Analyticsa, objašnjen je na primjeru portala Radiosarajevo.
Odgovor na pitanje šta se dešava sa viješću kada bude objavljena na portalu nudi Google Analytics, alat za praćenje angažmana publike. Mjerenje aktivnosti i angažmana publike na online portalima važno je da bi novinari i urednici naučili kako pratiti šta se dešava sa viješću u trenutku kada bude objavljena, do kojeg broja čitalaca ona dolazi i kakav angažman publike izaziva, smatra Senad Zaimović, direktor sarajevske marketinške agencije Fabrika.
Jedan od najčitanijih bh. informativnih portala, Radiosarajevo, dio je iste kompanije, a Zaimović je na tom primjeru objasnio važnost i načine mjerenja posjećenosti.
On kaže da je jedno do najvažnijih pitanja na koje svaki urednik mora dati odgovor je kako u današnjem vremenu u kojem primat uzimaju trivijalne vijesti i sadržaji, sačuvati odgovorno i ozbiljno novinarstvo.
"Ono što je mainstream u digitalnim medijima jeste nevjerovatna brzina sa kojom informacija dolazi na platformu i bude distribuirana publici, i naravno da novinari danas moraju imati i više zadataka nego što su imali ranije, a jedan od tih jeste da preko svojih platformi u realnom vremenu, dok rade na tekstu, i čim ga lansiraju mogu vidjeti i šta se dešava", poručio je Zaimović.
Na koji način funkcioniše Google Analytics i kako tu platformu koristi portal Radiosarajevo.ba pogledajte u videu.
Video je nastao u okviru konferencije Mediji i izazovi digitalnog doba koja je održana u Mediacentru 7. aprila kao dio obilježavanja 150 godina od štampanja prve novine u BiH.