Kako postati globalni medijski brend za 60 minuta

Kako postati globalni medijski brend za 60 minuta

Danas svako može objaviti ili emitovati sadržaj globalno u roku od sat vremena, zahvaljujući alatima koji se mogu preuzeti sa interneta i staviti u upotrebu za manje od minute. Slijedi šest neophodnih koraka i namjerno pojednostavljeni pregled savjeta unutar svakog od njih:

Korak 1: Riječi (10 minuta)

•    Registrujte svoj blog pomoću neke od mnogobrojnih besplatnih platformi.

•    Neki mikroblog, kao što je naprimjer Posterous, bi mogao biti dobar za početak ukoliko želite da ga aktivirate u par minuta.

•    Napišite biografiju ili svoju misiju.

•    Ukoliko već imate napisan članak vrijedan pažnje i nekoliko fotografija, aplodujte ih na blog; uvijek na blogu treba imati neki sadržaj.

•    Provjerite da li Vaš blog ima 'retweet' dugme; ubrzo ćete otkriti koliko je ono bitno (većina se slaže sa ovim).

•    Provjerite i ostale alate društvenih mreža koji su ugrađeni u vaš blog ili mikroblog, kako biste obezbijedili što jaču distribuciju vijesti.

•    Morat ćete što je više moguće iskoristiti potencijal društvenih mreža kako bi oni kojima se sviđa to što pišete mogli sačuvati vaše tekstove, dijeliti ih sa prijateljima i pomoći u njihovoj distribuciji (pogledajte Korak 2).

Korak 2: Distribucija (10 minuta)

•    Otvorite svoj profil na Twitteru (to je besplatno).

•    Napišete privlačnu biografiju – možete iskoristiti svoju biografiju sa bloga jer je dosljednost bitna.

•    Postavite link za blog ili mikroblog koji ste otvorili u prvom koraku.

•    Preuzmite TweetDeck sa interneta, idite na Split Tweet ili na bilo koji od mnogih agregatora za tweetove.

•    Pogledajte teme koje vas zanimaju.

•    Re-tweetujte barem šest tema na Twitteru.

•    Napišite nekoliko vlastitih tweetova – bitno je da sami objavite nešto zanimljivo prije nego počnete pratiti i komentarisati druge. U protivnom, malo je vjerovatno da će vas ostali pratiti.

Korak 3: Audio/Video/Slike (20 minuta)

•    Otvorite besplatan nalog na nekom sajtu za postavljanje video sadržaja.

•    Možete to uraditi na Vimeo ili You Tube.

•    Napišite privlačnu biografiju.

•    Postavite link na svoj blog ili mikroblog.

•    Ukoliko već imate neki video ili audio zapis, postavite ga.

•    Otvorite nalog na Flickr-u, ili na bilo kojoj drugoj društvenoj mreži za arhiviranje slika, kao što je naprimjer Picasa.

•    Razmislite o tome da kupite jeftinu kameru, naprimjer Flip, mada većina malih kamera danas pravi video zapis prihvatljive kvalitete.

•    Čim postavite svoj video, objavite to na Twitteru i postavite link na svoj blog ili mikroblog.

•    Ukoliko se video odnosi na neki raniji post na vašem blogu, možete ga embedovati u taj tekst i onda to objaviti na Twitteru.

Korak 4: Stvaranje mreže (10 minuta)

•    Pošto ste već na Twittteru, vrijeme da otvorite profil na Facebooku.

•    Zajedno sa Twitterom, vašim mikroblogom ili blogom i sajtom za postavljanje video sadržaja, i ovaj profil će sada biti dio vaše mrežne/distribucijske strategije.

•    Ukoliko imate nešto naročitno bitno da kažete (a svi uvijek mislimo da imamo), otvorite grupu na Facebooku i pozovite druge da se uključe.

•    Pobrinite se da postavite dovoljno sadržaja na prvoj stranici.

•    Razmislite o tome da pokrenete diskusiju unutar svoje Facebook grupe kada na blogu napišete nešto što bi moglo pokrenuti raspravu, ili kada želite čuti mišljenja osoba iz vaše društvene mreže.

•    Ukoliko imate profil i na LinkedIn, onda i tu formirajte grupu.

•    Na novoj LinkedIn grupi obavezno uključite opciju za automatski RSS feed sa vašeg bloga ili mikrobloga. Ovo je odličan način da pokrenete diskusiju svaki put kada na svoj blog dodate novi post.

•    Bilo bi dobro da pokrenete Twitter Twibe i da formirate neke Twitter liste. Provjerite šta se sve tu može.

Korak 5: Konvergencija i međusobna promocija (10 minuta)

•    Stalno posjećujte sve četiri stranice – vaš blog ili mikroblog, Twitter stranicu, stranicu sa video sadržajima i Facebook grupu – i pobrinite se za njihovu međusobnu promociju.

•    Na svakoj stranici trebate postaviti linkove za preostale tri.

•    Onima koji nađu nešto interesantno na jednoj od vaših stranica trebate omogućiti lako pristupanje preostalima.

Korak 6: Udobno se smjestite i uživajte (stalno)

•    Pristavite vodu za čaj ili kafu ili naspite sebi pivo i nastavite smišljati primamljiv sadržaj za svoje četiri stranice.

•    Dijelite resurse i ideje, postavljajte pitanja, odgovarajte na njih, pomažite drugima, dijelite informacije, učestvujte.

•    Odgovorite na postavljena pitanja i ponudite se da odgovarate na pitanja koja će tek biti postavljena. Pogledajte na Socialoomphu kako možete automatski odgovorati i ostati u kontaktu sa onima koje prate vaše stranice.

•    Koristite svoje nove alate za prikupljanje vijesti o temama koje vas zanimaju. Neke savjete možete naći ovdje.

•    Odvojite vremena za pregledanje sajta Mashable gdje ćete pokupiti nove savjete. Ovaj sajt ima odličnu rubriku sa savjetima (engl. 'How To' section).

•    Prije svega, uživajte.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Članak je preuzet sa sajta Media Helping Media (www.mediahelpingmedia.org), gdje je objavljen 09.11.2009. pod naslovom 'Becoming a global media brand in 60 minutes'. Zahvaljujemo se autoru.

 

Svako dalje korištenje i distribucija ovog teksta podliježe uvjetima korištenja koji su u cjelosti dostupni na web sajtu Media Helping Media.