Šta očekuje medije u 2009.?
Šta očekuje medije u 2009.?
Medijski stručnjaci i urednici štampanih i online izdanja iznose predviđanja o budućnosti medija u 2009.
Britanski web sajt Journalism.co.uk je, putem microblogging web sajta Twitter,
urednicima i novinarima postavio pitanje: šta očekuje online medije u 2009.?
Predviđanja uključuju veći fokus na lokalne vijesti, propadanje
štampanih izdanja, rast popularnosti i kvaliteta online video i audio
sadržaja, te veća ulaganja u razvoj društvenih mreža i sadržaja za
mobilne telefone.
Alan Rusbridger, glavni urednik Guardian Media, predviđa tmurnu 2009. za štampane medije, te smatra da će finansijska kriza dovesti do situacije u kojoj će, "po prvi put od doba prosvjetiteljstva", neki veliki gradovi u zapadnim zemljama ostati bez pouzdanog izvora vijesti. Ulaganja u nove platforme će dodatno osiromašiti industriju koja se već nalazi u ozbiljnoj finansijskoj krizi.
Trend pada prihoda od oglašavanja će se nastaviti, mišljenje je medijskih stručnjaka, te se očekuje pojava novih biznis modela za medije. Televizijske stanice će promovirati emisije koje je jeftinije producirati, a radio će izgraditi "alternativniji" model okrenut urbanoj publici. BusinessWeek predviđa i pojavu "medija iz sjene", koje će osnovati i voditi novinari otpušteni tokom krize 2008.
Izvor: Guardian, Journalism.co.uk, BusinessWeek