NYTimes: uspješna reklamna kampanja na Facebooku
NYTimes: uspješna reklamna kampanja na Facebooku
New York Times je objavio da je njihova postizborna kampanja oglašavanja na društvenoj mreži Facebook bila izuzetno uspješna.
Kako prenosi Nieman Journalism Lab, NYTimes je ocijenio da je njihova Facebook kampanja, čiji je cilj bilo podizanje svijesti o NYTimes.com kao interaktivnom centru vijesti i poticanje Facebook zajednice na dijalog o rezultatima izbora, bila veoma uspješna. Broj fanova NYTimesovog profila na Facebooku se učetvorostručio nakon što su postavili video Baracka Obame i pozvali sve korisnike da komentarišu što bi trebao biti prvi potez novog američkog predsjednika. Video je vidjelo preko 68 miliona ljudi, a ostavljeno je 34 hiljade komentara.
Zahvaljujući ovoj kampanji i otvaranju posebnih Facebook stranica za nekoliko svojih sekcija, NYTimes ima veću prisutnost na Facebooku od drugih novina i namjerava tu prednost iskoristiti u marketinške svrhe.
Izvor: Nieman Journalism Lab