Medijska upotreba Twittera uglavnom jednosmjerna
Medijska upotreba Twittera uglavnom jednosmjerna
Novinske organizacije koriste Twitter za širenje vijesti ali još uvijek ne iskorištavaju njegov puni potencijal kao alata za prikupljanje informacija i kontakt s publikom, rezultat je istraživanja američkog Pew Research Center.
Način na koji novinske organizacije koriste Twitter podsjeća na prve dane weba, kada se čitaoce nije upućivalo ni na kakav sadržaj van vlastitog sajta, smatra Amy Mitchell iz Projekta za izvrsnost u novinarstvu pri Pew Centru. Ova organizacija je objavila istraživanje o načinima korištenja mikroblogging servisa Twitter u nekim od najvećih američkih novinskih kuća - tokom februara 2011. praćeni su Twitter nalozi 13 novina i analizirano 3646 tweetova. Rezultati pokazuju da se na oficijelne Twitter naloge postavlja od 10 do 100 tweetova dnevno, da se većina tweetova odnosi na iste udarne vijesti koje su pokrivene i u štampanim medijima i na televiziji, te da ih 93% nudi link na priču na web sajtu organizacije. Samo 2% analiziranih tweetova su upiti za više informacija od publike i izvora van organizacije, najviše od strane redakcije Fox News-a.
Obim publike koja koristi Twitter za praćenje vijesti u stalnom je porastu - broj korisnika koji prate analizirane Twitter naloge od februara do oktobra 2011. je u prosjeku porastao za 63%, kaže se u izvještaju.