Izvještaj 15-godišnjaka o medijskim navikama tinejdžera izazvao senzaciju
![](https://media.ba/sites/default/files/styles/full_article/public/field/image/stockxpertcom_id32241241_jpg_f9f385693e00c422c998c78240f3ea96_0.jpg?itok=cLBqucVJ)
Izvještaj 15-godišnjaka o medijskim navikama tinejdžera izazvao senzaciju
Izvještaj o medijskim navikama tinejdžera, koji je sastavio 15-godišnjak iz Londona, izazvao je pravu senzaciju u medijskim krugovima i dospio na naslovnicu Financial Times-a.
Matthew Robson, 15-godišnji stažista američke investitorske banke Morgan Stanley, napisao je izvještaj o medijskim navikama svojih vršnjaka i postigao pravu senzaciju u finansijskim krugovima. U njegovom istraživanju se tako kaže da Twitter, mikroblogging servis koji u svom radu koristi sve veći broj medijskih organizacija, jednostavno nije "cool" među tinejdžerima, ali da su Facebook i besplatni downloadi muzike veoma popularni. Tinejdžeri gledaju televiziju, ali ne prate programe koje mogu kasnije gledati online.
Izvještaj, koji uključuje popis popularnih uređaja i medijskih platformi i za čiju statističku vrijednost naručioci ne garantuju, proslijeđen je svim klijentima Morgan Stanley-a koji investiraju u medije.
Izvor: UNObserver, AFP