Priručnik/udžbenik “Kako pisati za medije” – praktični doprinos edukaciji novinara

Publikacija

Priručnik/udžbenik “Kako pisati za medije” – praktični doprinos edukaciji novinara

Naslov: „Kako pisati za medije“ – događaj, vijest, izveštaj
Izdavač: Media Plan Institut, 2005. (193 str.)
Autori: Zoran Udovičić, prof. dr Nail Kurtić, prof. dr Muhamed Nuhić, prof. dr Stjepan Malović, doc. dr Rade Veljanovski, Lila Radonjić i mr Melisa Dedović

U izdanju Media Plan Instituta iz Sarajeva nedavno je objavljena knjiga “Kako pisati za medije: događaj – vijest – izvještaj”. Namijenjena je studentima novinarstva, ali može poslužiti i kao dobar podsjetnik novinarima koji već rade u štampanim medijima, na radiju, televiziji, i onima koji pišu za web.

Knjiga je podijeljena u tri poglavlja: Kako pisati za medije, Specifičnosti audio-vizualnog izraza, te Novinarstvo na webu.

Tematske cjeline unutar poglavlja su kratke, pisane jednostavnim jezikom i usredsređene na analizu konkretnih primjera medijskog izvještavanja. Svaka cjelina završava se zadacima.

Izdavanje knjige pomogle su vlada SR Njemačke i R Francuske kroz aktivnosti Pakta stabilnosti za Jugoistočnu Evropu.

Knjiga se prodaje samo u Sarajevu. Cijena u knjižarama je 8 KM, a u Media Plan Institutu 5 KM.

Više o knjizi na sajtu Mediaonline.ba.

Pročitajte recenziju Prof. dr. Besima Spahića na sajtu Mediaonline.