«Medijska spoticanja u vremenu tranzicije» - analiza problema balkanskih medija
«Medijska spoticanja u vremenu tranzicije» - analiza problema balkanskih medija
Naslov: Medijska spoticanja u vremenu tranzicije
Izdavač: Media Plan Institut Sarajevo (2005.)
Urednik: Radenko Udovičić
Nova knjiga u izdanju Media Plan Instituta iz Sarajeva bavi se najvećim problemima sa kojima se suočavaju mediji na Balkanu.
»Medijska spoticanja u vremenu tranzicije» je zbirka analitičkih tekstova koji obrađuju tri ključna pitanja: ekonomske pritiske na medije, klevetu i uvredu, i govor mržnje. Namijenjena je kao pomoć novinarima, medijskim profesionalcima i istraživačima zainteresovanim za istoriju nezavisnosti medija u regionu.
Svi članci iz ove knjige mogu se naći i na web sajtu Media Online
(http://www.mediaonline.ba/) - web žurnal Media Plan Instituta koji prati medijsku situaciju u jugoistočnoj Evropi.
Media Plan Institut je izdao ovu knjigu u sklopu projekta Mreže za profesionalizaciju medija jugoistočne Evrope (SEENPM). Ova mreža je regionalno udruženje medijskih organizacija i instituta čija je specijalnost novinarsko obrazovanje, istraživanja medija i medijska produkcija.
Knjiga je objavljenja u dva jezička izdanja - b/h/s i engleskom, a oba se mogu besplatno dobiti u MediaPlan Institutu.
Informacije o knjizi na sajtu Media Plan Instituta:
http://www.mediaplan.ba/inc/vijesti.asp?vijestID=43